تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۸۲۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هفتگل:
ورودی هفتگل چهار بانده شد
فرماندار هفتگل گفت: چهار بانده شدن ورودی این شهرستان از طرف نمره یک شهرستان مسجد سلیمان در کاهش تصادفات تاثیر مستقیم دارد.

به گزارش فارس، بهزاد صالح‌بيگي ‌در مراسم بهره‌برداری از جاده ورودی شهرستان هفتگل اظهار داشت: چهار باند شدن جاده‌های منتهی به هفتگل تصادفات را بشدت کاهش می‌دهد.
وی درباره اعتبار هزینه شده برای این پروژه گفت: برای این پروژه بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود که از طرف شرکت مناطق نفتخیز هزینه شد.
وی مدت اجراي اين پروژه را 30 ماه اعلام كرد و افزود: اين محور به طول 6.5 كيلومتر به صورت دو خط در هر باند رفت و برگشت است كه عرض هر باند 11 متر است.
وي از آغاز عمليات اجرايي احداث جاده چهارخطه خروجي هفتگل تا سه راهي مسجد سلیمان به طول 7.5 کیلومتر خبر داد و گفت: این پروژه كه به صورت دو خط در هر باند رفت و برگشت است و عرض هر باند آن به 11 متر با جدا كننده وسط اجرا می‌شود.
‌صالح‌بيگي مدت اجراي اين پروژه را 24 ماه اعلام كرد و افزود: اين پروژه نيز كه از كارهاي مهم در شهرستان هفتگل است با اعتبار 80 ميليارد ريال از محل منابع شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب براي مردم شريف هفتگل و حومه ساخته می‌شود.
 وي با تقدير از فعالیت‌های شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در هفتگل گفت: نگاه ويژه مديرعامل متعهد و ولايتمدار و ارزشي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب به آباداني شهرستان‌های محروم در كنار نگاه مردمي و مهرورزانه آنها می‌تواند به آباداني و سازندگي شهرهاي محروم شود.
:
:
:
آخرین اخبار