تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۸۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری دزفول خبر داد:
تحویل 1735 مسکن مهر تا پایان امسال
سرپرست فرمانداری دزفول از تحویل بیش از یک‌هزار و 735 واحد مسکونی در سایت‌های مسکن مهر این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، عبدالرضا احسانی‌نیا در دیدار اعضای شورای اداری این شهرستان با امام جمعه به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: تا پایان شهریور ماه سال جاری بیش از 235 واحد مسکونی به متقاضیان مسکن مهر تحویل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال قطعا تعداد واحد بیشتری واحد مسکن به مردم تحویل می‌شود، خاطر نشان کرد: قرار است تا پایان سال‌ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از یک‌هزار و 500 واحد مسکونی جدید به متقاضیان تحویل شود که با احتساب واحدهای تحویلی در شهریورماه، کل تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل شده امسال در دزفول به یکهزار و 735 واحد مسکونی مي‌رسد.
احسانی نیا با اشاره به وضعیت اشتغال و اقدامات انجام شده در این باره گفت: سال گذشته 5 هزار و 600 فرصت شغلی در دزفول فراهم شد و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری این تعداد فرصت شغلی به11 هزار و 500 فرصت افزایش یابد که این نشان از همت دولت برای رفع مشکل بیکاری جوانان است.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال بیش از 39 پروژه با اعتباری بیش از190 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شده است.
احسانی نیا افزود: این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف آموزشی، امور عشایر، بهداشت و درمان، آب و راه روستایی، عمران شهری، توسعه آموزشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی، آب و فاضلاب و دیگر بخش‌ها است.
وی با اشاره به فعالیت‌های ارزنده دولت نهم و دهم افزود: هم اکنون 46 روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردارند در صورتی که قبلا فقط ساکنان یکی از روستاهای دزفول از نعمت گاز بهره‌مند بودند.
:
:
:
آخرین اخبار