تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۸۲۶۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز خواستار شد
ضرورت حضور تیم‌های پزشکی به مناطق محروم رامهرمز
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز خواستار حضور تیم‌های پزشکی تخصصی به این شهرستان شد.

رحیم براتی امروز اظهار کرد: طی یک ماه گذشته تاکنون خوشبختانه دو تیم پزشکی بسیجی با استقرار در شهرستان رامهرمز و مراکز دهستان‌ها توانستند خدمات ارزنده‌ای را در حیطه پزشکی به مردم ارائه دهند.

وی ادامه داد: تیم اول زیرپوشش جمعیت هلال احمر در مرکز بخش ابوالفارس مستقر شد که شامل متخصصین پزشکی و داروخانه سیار بود و تیم دوم در بیمارستان مادر رامهرمز استقرار یافتند که به اعمال جراحی پلاستیک پرداختند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز تصریح کرد: طی سه روز استقرار تیم 16 نفره جراحی پلاستیک در رامهرمز که متشکل از فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، فوق تخصص ستون فقرات، پزشک عمومی، پرستار و تکنسین بیهوشی بود توانستند یک‌هزار و 250 نفر را از نقاط مختلف کشور ویزیت که از این تعداد 65 نفر تحت عمل جراحی شکاف لب و کام و سه نفر تحت عمل ارتوپدی قرار گرفتند.

وی افزود: طی سه روز که به صورت صبح و عصر و شب اعمال جراحی انجام شد خوشبختانه برای هیچکدام از بیماران مشکل و یا عوارض خاصی پیش نیامد و همگی با سلامت کامل ار بیمارستان ترخیص شدند.

براتی همچنین گفت: سرپرستی این تیم جراحی را عبدالجلیل کلانتر هرمزی فوق تخصص جراحی فک، صورت و جمجمه و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران به عهده داشت که همه هزینه‌های ویزیت، عمل و بستری رایگان انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز ضمن تقدیر از حضور تیم‌های پزشکی در شهرستان‌های محروم خواستار حضور سایر تیم‌های پزشکی برای خدمت رسانی به مردم این مناطق شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار