تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۸۲۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی:مشکل مالی نفت مسجدسلیمان حل نشد
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مشکلات مالی تیم با وجود همه قول های داده شده هنور مرتفع نشده است در حالیکه ما به شدت به کسب امتیاز نیاز داریم.

بهروز مكوندی اظهار کرد: پس از كسب یک امتیاز از بازی در برابر تیم گسترش فولاد تبریز در آخرین بازی خود در لیگ برتر، همچنان به دنبال كسب امتیازهای بیشتر برای افزایش فاصله خود در جدول نسبت به تیم های پایین تر هستیم؛ بنابراین حتی كسب یک امتیاز هم برای ما مهم است.

 وی افزود: در برابر تیم گسترش فولاد تبریز نیز كه در جدول از نظر امتیازی هم ردیف ما بود تمام تلاش خود را برای كسب حداكثر امتیاز به كار بردیم كه كسب همین یک امتیاز هم كه ما را از شكست نجات داد، نقش مهمی در روند رو به جلوی تیم ما در جدول داشت.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان تصریح كرد: بهره گیری از بازیكنانی كه توانایی لازم را در ارائه یک بازی خوب داشتند و همچنین شناخت كافی از تیم گسترش فولاد، با توجه به از دست موقعیت هایمان در نیمه اول و فشارهای تیم گسترش در نیمه دوم، توانست ما را به یک امتیاز مهم برساند كه امیدواریم این روند با تلاش بیشتر بازیكنان و كادر فنی تیم بهتر ادامه داشته باشد.

مكوندی با اشاره به بازی بعدی تیمش در مقابل تراكتورسازی تبریز اظهار كرد: تیم تراكتورسازی جزو تیم های صدر جدولی است به همین دلیل با توجه به نیاز تیم برای كسب بیشترین امتیازها در بازی های خانگی خود باید تمام تلاش خود را به كار گیریم تا بتوانیم از تمام توان خود برای به دست آوردن حداكثر امتیاز این بازی استفاده كنیم تا بتوانیم فاصله خود را با تیم های پایین جدولی بیشتر كنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد آب و هوایی استان و اهواز، مجبور شدیم برای برگشت از تبریز به اهواز نیز مانند رفت از اتوبوس استفاده كنیم زیرا اگر می خواستیم تا مساعد شدن هوا صبر كنیم باید چند روز بیشتر در تبریز می ماندیم كه در این صورت تمرین كافی آماده سازی تیم برای بازی بعدی مقابل تراكتورسازی را از دست می دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص عدم رفع مشكلات مالی تیمش تا به امروز توضیح داد: به رغم پیگیری های صورت گرفته و وعده های داده شده اما هنوز مشكلات مالی تیم رفع نشده است و بر طبق صحبتی كه مدیرعامل شرکت ملی‌ مناطق نفتخیز جنوب قبل از بازی با گسترش فولاد به صورت تلفنی با بازیكنان انجام داده بود، هنوز چشم انتظار قول داده شده برای حل مشكل مالی تیم در این هفته هستیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار