تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۸۲۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی: انگیزه بالایی مقابل تراکتورسازان داریم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در مقابل تیم تراکتورسازی انگیزه‌های بالایی داریم در حالی که شرایط خوبی به لحاظ رتبه جدولی را در اختیار نداریم.

بهروز مکوندی از شرایط مطلوب تیمش برای دیدار با تراکتورسازی خبر داد و اظهار کرد: تیم تراکتورسازی با به خدمت گرفتن سرمربی سابق خود که شناخت خوبی از این تیم دارد حریف سختی برای ما خواهد بود.

وی ادامه داد: تراکتورسازان در بین دو نیم فصل بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته‌اند، و برای جبران امتیازات از دست رفته و رسیدن به صدر و در ‌‌نهایت کسب سهمیه آسیا می‌جنگد و تمام هدف این تیم رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: ما نیز در مقابل تیم تراکتورسازی انگیزه‌های بالایی داریم در حالی که شرایط خوبی به لحاظ رتبه جدولی را در اختیار نداریم.

مکوندی عنوان کرد: در عین حال بازیکنان خوبی را داریم و در بین دو نیم فصل نیز تجدید قوای خوبی را داشتیم و بازیکنان خوبی را به این مجموعه افزوده‌ایم و از این حیث مشکل خاصی نداریم.

وی تاکید کرد: در نیم فصل دوم روند امتیازگیری بهتری داشتیم اما این کافی نیست و جایگاه خوبی را در اختیار نداریم و در این دیدار تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ضمن کسب پیروزی از رتبه فعلی صعود کرده تا ضمن آسودگی خاطر برای خود، برای سایر رقبای پایین دست خود نیز بار منفی روحی بر جای بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اشاره کرد: قطعا در چنین شرایطی که باشگاه با آن درگیر است، مسائل روحی می‌تواند بخش اعظمی از کار بازیکنان را در اختیار بگیرد.

مکوندی افزود: بازیکنان نیز خانواده و مشکلات خاص خود را دارند و اغلب اهل شهرستان‌های دیگر هستند، آنان شغلی جر فوتبال ندارند و تنها راه امرار معاش آنان فوتبال است و اگر به این خواسته به حق خود نرسند، طبیعتا مشکلاتی به لحاظ روحی و روانی برای آنان پیش خواهد آمد.

وی یادآور شد: خوشبختانه ما بازیکنان نجیبی را در اختیار داریم که این تیم در حال حاضر نیز با وجود تمام این مشکلات پا برجا و رو به پیشرفت عمل می‌کند، ما فقط توانستیم پیش از بازی با گسترش فولاد، تنها پاداش یکی از برد‌ها را به بازیکنان بدهیم که مبلغ ناچیزی بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان همت کنند و تنها دلخوشی جوانان این شهر را از این حالت خراج کرده و ما نیز تنها دلخوشی و امیدمان همت مسئولان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار