تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۸
کد خبر: ۸۲۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای بلند کردن خط فقر؛
قوی ترین مرد ایران به فرانسه می رود!
حبیب الله بهرامی
به دنبال درج خبر" از هر 7 فرانسوی یک نفر زیر خط فقر است"؛ "پاپتی اهوازی" احساس مسولیت کرد و راه کارهایی ارایه داده که به دنبال می آید. بخوانید تا دریابید که هنر همیشه نزد چه کسانی است!

* آمار و ارقام نشان می دهند که از هر هفت فرانسوی، یک نفر از آن ها زیر خط فقر زندگی می کند.
بچه نفتون: عجب! این همه مدیریت جهانی مون رو توی بوق و کرنا کرده ایم؛ چه طور تا به حال صدای آن به فرانسه نرسیده؟!
اما نگرون نباشن؛ فعلن همون زیر خط فقر بمونن تا فضای اطرافیان رییس جمهور عزیزمون آروم بشه و بعد "استادان گران قدرمون "مشایی" و "بهمنی" جون رو به همراه "حسین رضا زاده" ی گل رو بفرستیم که هم خط فقر رو از روی فرانسوی ها بردارن و هم به مسوولان فرانسوی راه های ایجاد مکتب ...، ببخشید، راه های کوتاه و حتا ناپدید کردن خط فقر رو یاد و نشونشون بدن!!

* شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار اعلام کرد: بحران اقتصادی کشورهای اروپایی و از جمله فرانسه از سال دو هزار و هشت میلادی آغاز شده است و تبعات آن همچنان ادامه دارد.
بچه نفتون: جدن که نامردی هم حدی داره شبکه فرانس مرانس! سه سال و اندی ست که وضع اقتصادی کشورهای اروپایی از جمله فرانسه درب و داغونه، اون وقت تازه به ما خبر دادین؟!! مرگ بر، ببخشین، درود بر فقرا...

* بر اساس آمار منتشر شده، بحران اقتصادی در فرانسه موجب شده است که قدرت خرید مردم کاهش یابد و از هر هفت فرانسوی، یک نفر از آنها زیر خط فقر زندگی کند.
بچه نفتون: اصلن غمشون مباد! ما قدرت خریدشون رو بالا می بریم. فقط ابتدا باید ساماندهی شون کنیم سپس جام های سهام عدالت و یارانه هامون رو به دهانشون برسونیم!

* "مارک کاستیل" مددکار اجتماعی در این باره می گوید، بحران اقتصادی بیش از همه، قشر آسیب پذیر و کم درآمد فرانسه را هدف قرار داده و با مشکل مواجه کرده است.
بچه نفتون: چشم بسته غیب گفته! پس می خواستی قشر مرفه و پر درآمد رو هدف قرار بده؟! انگاری این مددکارا و کارشناسای فرانسوی یه چیزی شون می شه!

* این مددکار با اشاره به موج جدید بحران در کشورهای اروپایی و همچنین کاهش ارزش یورو، پیش بینی کرد: نرخ بیکاری در فرانسه افزایش و بی عدالتی در جامعه فرانسه گسترش یابد.
بچه نفتون: اگه اونجاها یورو کاهش پیدا کرده در عوض اینجا طلا و سکه افزایش یافته و کار و بارمون سکه شده!!
در ثانی، ما که گفتیم نگرون نباشن! به زودی افرادی رو که وعده دادیم می فرستیم و تا آخر ماموریت هم عزلشون نمی کنیم تا هم خط فقر رو ببرن بالا و ضربه فنی کنن و هم نرخ بیکاری رو هل بدن زیر صفر و کلن نیست و نابودش کنن!!
:
:
:
آخرین اخبار