تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۸۲۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم درگير كردن ذهن خانواده​ها به آموزش و پرورش

همايش علمي فرهنگيان اداره آموزش و پرورش شهرستان كارون با عنوان "فرصت​ها و تهديدها" با حضور مديركل آموزش و پرورش خوزستان، روز گذشته (27 بهمن​) در مجتمع طلايه اهواز برگزار شد.

محمد تقي​زاده، مديركل آموزش و پرورش استان در اين نشست اظهارکرد: استمرار اين‌گونه همايش​ها و جلسات چهره به چهره مسئولان با همكاران در جهت پیشبرد موفقيت آموزش و پرورش بسيار مهم بوده و بايد ادامه داشته باشد.

وي بیان کرد: فرهنگيان و معلمان بايد در فعاليت​هاي آموزشي خود برنامه داشته باشند و برنامه توسعه آموزش و پرورش استان به صورت كامل اجرا شود.

تقي ​زاده عنوان‌كرد: بايد براي درگير كردن ذهن خانواده​ها با مسائل آموزش و پرورش و فعال نمودن هر چه بهتر انجمن اوليا و مربيان در مدارس تلاش كنيم و اين از برنامه هاي آموزش و پرورش است.

مديركل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان‌كرد:​ توجه و ارتقاء ويژه فعاليت​هاي پيش​دبستاني و انسداد امر بي​سوادي در بين والدين و دانش آموزان تارك‌التحصيل از برنامه​هاي ديگر آموزش و پرورش استان است.

تقي ​زاده در ادامه از تلاش براي احداث زائرسرا در مشهد مقدس جهت رفاه حال فرهنگيان استان و ايجاد ساختمان جديد دانشگاه فرهنگيان خبر داد.

همچنين عزيز مزرعه، مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون در اين همايش گزارشی از فعاليت​ها و عملكرد این اداره ارائه داد.

نماينده فرهنگيان شهرستان كارون نیز به مشكلات و انتظارات فرهنگيان از قبيل اختصاص بودجه جهت هوشمندسازي مدارس، نياز به بهسازي عمراني مدارس فرسوده، نياز به تغيير درجه شهرستان از 6 به 3، كمبود شديد نيروي انساني و تجهيز آموزشگاه​ها اشاره کرد.

در اين نشست گزارش تصويري از نحوه تاسيس آموزش و پرورش شهرستان كارون و اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته به نمايش درآمد.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
0
0
مدارس هم که داره غیر دولتی میشه بچه دار دن اصلا به صرفه نیست/
:
:
:
آخرین اخبار