تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۸۲۸۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خبر داد:
تشکیل 8 کمیته ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در اندیمشک
فرماندار اندیمشک از تشکیل هشت کمیته استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا گودرزی امروز اظهار کرد: به منظور استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، هشت کمیته با عضویت دستگاه های اجرایی در این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: این کمیته‌ها شامل کمیته اسکان و پذیرایی، امنیتی و انتظامی، پاکسازی، حمل و نقل، پشتیبانی، کاروان‌های راهیان نور است.

فرماندار اندیمشک با بیان این که شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی شمالی استان در پیشانی ارائه خدمات به مسافران نوروزی قرار دارد، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به میهمانان در اندیمشک به عنوان دروازه ورودی استان باید به شکلی باشد که خصوصیت مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم این استان و شهرستان را به خوبی نشان دهد.

گودرزی خاطرنشان کرد: ایام نوروز فرصت مناسبی برای نشان دادن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان و استان به سایر هموطنان است که باید از این زمان و موقعیت به خوبی استفاده کرد.

رئیس شورای اداری اندیمشک در پایان افزود: مقبره شهدای گمنام، پادگان دوکوهه، معراج شهدا، تفرجگاه تفریحی قلعه مختار، روستاهای منگره، حاجی باریک آب، دشت لاله،بقعه امامزاده احمد(ع)، پلاژ سد دز و قدمگاه امام رضا (ع) از جمله مناطق دیدنی و گردشگری این شهرستان است.

در سال گذشته بیش از 2 میلیون مسافر نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از طریق اندیمشک وارد استان خوزستان شدند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار