تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۸۲۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز خبر داد:
ایجاد پایگاه امداد و نجات بین شهری رامهرمز
رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز از ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این شهرستان خبر داد.

زاهد رضایی‌مفرد امروز اظهار کرد: رامهرمز با توجه به قدمت دیرینه‌ای که در تاریخ و فرهنگ این سرزمین داشته اما هنوز به جایگاه اصلی خود دست نیافته است و نیازمند تلاش و مساعدت همه مسئولان و مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به حادثه‌خیز بودن مسیر رامهرمز به بهبهان تلاش کردیم در این مسیر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ایجاد کنیم تا نسبت به کاهش تلفات جاده ای در این مسیر گامی را برداشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز تصریح کرد: با توجه به نبودن پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این مسیر و عدم دسترسی به موقع امدادگران به محل وقوع حادثه، انشاالله به زودی این پایگاه در 20 کیلومتری جاده رامهرمز به بهبهان در روستای رستم آباد دائر خواهد شد.

رضایی‌مفرد تایید کرد: ضرورت ایجاد این پایگاه از سال‌ها پیش در این مسیر احساس می‌شد که با تلاش‌های شمس‌الله بهمئی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر و همکاری مسئولان استانی و فرماندار شهرستان مقدمات ایجاد این پایگاه فراهم شده و به زودی افتتاح خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز در پایان اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این پایگاه، مسئولان استانی نیز نسبت به تجهیز آن به ویژه در اختیار گذاشتن خودروی ویژه امداد و نجات (ست هیدورلیک) که از ضروریات کار امداد جاده‌ای است مساعدت و همکاری خاص به عمل آورند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار