تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۸۳۰۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست و یکم لیگ برتر؛
فولاد به سایپا باخت/ تراکتور با تونی به رده دوم رسید
تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان به رده دوم جدول صعود کرد و سایپا هم با شکست فولاد به بالانشینان کمک کرد
تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان به رده دوم جدول صعود کرد و سایپا هم با شکست فولاد به بالانشینان کمک کرد.

رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در هفته بیست و یکم بعدازظهر امروز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار از ساعت 15:30 دقیقه آغاز شد که در یکی از این بازیها تیم نفت مسجدسلیمان میزبان تراکتورسازی بود و در نهایت برابر مهمان آذری خود تن به شکست داد.

در این بازی که در حضور حدود هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد، ابتدا تیم میزبان توسط حمیدبوحمدان(11) از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما در دقیقه 32 سامان نریمان جهان بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم تراکتورسازی کمی بهتر از نیمه اول بازی کرد و در حالی که نفت مسجدسلیمان شایسته رسیدن به گل بود و نمایش قابل قبولی در این دیدار داشت، در دقیقه 83 این تراکتورسازی بود که روی تیزهوشی ادینهو به گل برتری دست پیدا کرد. این اولین برد تونی اولیویرا در بازگشت مجددش به تبریز و تیم تراکتورسازی بود تا موتور تراکتوری‌ها بار دیگر روشن شود.

 تراکتورسازی با این پیروزی 38 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. نفت مسجدسلیمان هم با 19 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

فولاد باخت و به صدر نرسید

دیگر دیدار امروز را تیم های سایپا البرز و فولاد خوزستان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کردند که طی آن شاگردان مجید جلالی موفق شدند با نتیجه 3 بر یک تیم مدعی فولاد را شکست دهند. روزبه شاه علی دوست(43)، حامد شیری(61) و محسن ارزانی(80) برای سایپا گل زدند و آلویز نانگ(74) برای فولاد گلزنی کرد.

این دیدار در حالی آغاز شد که فولادی ها در پی شکست در دیدار قبلی مقابل فولاد مبارکه سپاهان، آمده بودند که با سه امتیاز به اهواز برگردند تا صدر جدول را بار دیگر از تیم منصوریان پس بگیرند ولی با این شکست، دراگان اسکوجیج، صدرنشینی را پیش از وقفه چند روزه لیگ دو دستی به بالانشینانی نظیر استقلال و سپاهان تعارف کرد، حالا فولادی ها با این شکست کمی با مشکل مواجه شده و جایگاه چهارمی خود را هم (با توجه به برد تراکتور) از دست رفته می بیند؛ در آنسو تیم جلالی با این برد جایگاهش در جدول رده بندی را استحکام بخشید.

در نیمه اول این دیدار سایپا به خوبی فولاد را اداره کرد و کاملا میانه میدان را در اختیار پرفت تا نبض بازی از دست شاگردان اسکوچیچ بیرون آمده باشد. سایپا روی غفلت خالدی و مدافعین فولاد با پل هم رسید و پیروز به رختکن رفت. باشروع نیمه دوم نیز این سایپا بود که به خوبی بازی را مدیریت کرد و به مانند گل اول باز هم روی یک ارسال و اینبار اشتباه مساریچ و سلیمی به گل رسید.

پس از آن فولاد روی یک اتفاق و اشتباه حامد شیری توسط آلویس نانگ به گل رسید تا اختلاف به حداقل برسد. اما چیزی طول نکشید که سایگا با گل ارزانی اختلاف را به دو گل رساند و آب سردی بر پیکر فولاد ریخت که شاید بتوان گفت مستحق ترین تیم برای شکست تا اینجای هفته بیست و یکم بود.

سایپا هم با این پیروزی 30 امتیازی شد و در رده هفتم ماند. فولاد هم با 37 امتیاز در رده چهارم ایستاد.
:
:
:
آخرین اخبار