تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۸۳۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول دفتر نمایندگی تعاون روستایی حمیدیه خبر داد:
خرید 75 تن جو و 12 تن شلتوک از کشاورزان حمیدیه
مسئول دفتر نمایندگی تعاون روستایی حمیدیه از خرید بیش از 75 تن جو به صورت توافقی و 12 تن شلتوک از ابتدای سال جاری تاکنون توسط اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی این شهرستان خبر داد.

مهدی خواجوی امروز با اشاره به عملکرد دفتر نمایندگی تعاون روستایی این شهرستان در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان در حوزه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار کرد: این اقدامات شامل خرید شلتوک، جو و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی بوده است.

وی افزود: اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خرید بیش از 75 تن جو به صورت توافقی و 12 تن شلتوک را در کارنامه خدماتی خود داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی تعاون روستایی حمیدیه تصریح کرد: در بخش دیگر خدمات‌رسانی به کشاورزان توزیع بیش از 4 هزار و 114 تن کود شیمایی، 326 تن گندم بذری، 4 هزار تن آرد روستایی، 847 تن کنسانتره و 1200 تن بذر کلزا صورت گرفته است.

خواجوی در ادامه عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه این اداره خدمت‌رسانی به کشاورزان و روستائیان است که با اتحاد و تعامل بین اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی مستقر در روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان حمیدیه امکان‌پذیر است.
برچسب ها: حمیدیه
:
:
:
آخرین اخبار