تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۸۳۰۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر شادگان خبر داد:
آمادگی جمعیت هلال شادگان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی
رئیس جمعیت هلال احمر شادگان از اعلام آمادگی کامل این جمعیت در ارائه خدمات امدادی، رفاهی و آموزشی به مسافران نوروزی خبر داد.

حاتم رشیدیان امروز اظهار کرد: با تشکیل جلسات توجیهی، امدادگران جمعیت هلال احمر برای ارائه تسهیلات ویژه در طرح نوروز آمادگی کامل دارند.

وی افزود: این جمعیت با اعضای جوانان و افراد پای کار و توانمند خود در راستای برقراری ایمنی مسافران نوروزی از هیچ کوششی دریغ نکرده و از همه توان خود بهره خواهد گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان در ادامه با بیان اینکه همه ساله مهمانان و گردشگرانی از سراسر کشور به شهرستان شادگان که دارای جاذبه‌های بسیار دیدنی و فراوانی است سفر می‌کنند تصریح کرد: طرح امداد جاده‌ای ویژه طرح نوروزی از 25 اسفندماه امسال تا 17 فروردین ماه سال آتی در این شهرستان آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه امداد جاده‌ای این شهرستان به‌ صورت شبانه روزی با امدادگران و نجاتگر آموزش دیده و با به‌کارگیری تمام امکانات و تجهیزات امدادی و آمبولانس در حالت آماده باش است تا بتواند در صورت بروز هر حادثه با سرعت و کیفیت به هموطنان ارائه خدمت کند.

رشیدیان در پایان گفت: در سال گذشته با وجود حجم گسترده سفرهای نوروزی، شاهد خدمات رسانی خوبی از مجموعه‌های مرتبط بودیم و امسال نیز با وجود روند رو به رشد احتمالی سفرها در ایام تعطیلات، امید است بتوانیم در کنار هم به هموطنان خدمت کرده و کارنامه قابل قبولی ارائه کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار