تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۸۳۰۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد:
راه‌اندازی نمایشگاه کالای همراه ملوانان شادگان
فرماندار شادگان از راه‌اندازی نمایشگاه کالای همراه ملوانان ویژه ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

صبح امروز دومین جلسه هماهنگی راه‌اندازی نمایشگاه کالای همراه ملوان به ریاست فرج‌اللهی فرماندار شادگان و با حضور عسکری مشاور فرماندار شادگان در امور بندر و مینایی سرپرست بندر شادگان، مسئولان دستگاه‌های مرتبط، تجار و بازرگانان به‌ منظور راه‌اندازی نمایشگاه ویژه نوروز در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار شادگان در این جلسه اظهار کرد: یکی از اهداف تأسیس بندر شادگان، رونق اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان و توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی است.

فرج‌اللهی افزود: باید با اجرای تمهیدات و تعامل دستگاه‌ها، مردم شهرستان احساس وجود بندر را لمس کنند و تأثیر آن را در زندگی روزمره ببینند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید، توسعه و رشد مناطق مرزی و توجه به مرزنشینان است، عنوان کرد: تقویت و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی در مناطق مرزنشین موجب توسعه پایدار و فراهم آمدن امنیت اجتماعی و روانی می‌شود که راه‌اندازی نمایشگاه‌های دائمی و فصلی عرضه کالای همراه ملوانان(ته لنجی) در سطح شهرستان می‌تواند از این زیرساخت‌ها باشد.

فرماندار شادگان با اشاره به توانایی بازرگانان و شرکت‌های تعاونی مرزنشینان در شهرستان گفت: بسترهای لازم جهت راه‌اندازی نمایشگاه فروش کالای همراه ملوان ،در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی فراهم شده و میهمانان نوروزی و شهروندان شادگانی با راه‌اندازی این نمایشگاه در این روزها می‌توانند از مزایای مطلوب آن بهره برده و خریدهای خود را از این نمایشگاه انجام دهند.

بندر شادگان دارای زیرساخت‌های استاندارد جهت صادرات و واردات کالاهای غیرنفتی و مصرفی است و در دو ماه گذشته بیش از 15 هزار راس دام زنده از این بندر به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده و با توجه به پیگیری‌ها و اهتمام جدی استاندار خوزستان و فرماندار شادگان، بسترهای راه‌اندازی فاز دوم بندر شادگان و همچنین ایجاد پایانه‌های مسافرت‌های دریایی داخلی فراهم شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار