تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۸۳۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضا ميراني:
فرمانداران متولي جذب نيروي بومي از سوي كاريابي هاي غيردولتي هستند
خوزنیوز: مدير توسعه كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان تصريح كرد: فرمانداران متولي حسن اجراي دقيق بخشنامه استاندار مبني بر جذب نيروي بومي از سوي كاريابي هاي غيردولتي هستند.

به گزارش خوزنیوز؛ رضا ميراني در نشستي كه با حضور مديران كاريابي هاي غيردولتي استان در محل اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان برگزار شد، گفت: سياست كاري ما در قبال كاريابي ها اول حمايت، سپس هدايت و در انتها نظارت است، ما در سال 93، موضوع بهبود كمي وضعيت كاريابي ها را در دستور كار خود داشتيم و در سال جديد نيز بناي  كاري ما بر ارتقاي كيفيت كاري كاريابي ها خواهد بود.

ميراني افزود: ‌ سال آينده در شهرستان هايي كه فاقد كاريابي هستند از تشكيل كاريابي هاي جديد استقبال مي كنيم و در شهرستان هايي نيز كه تعداد كاريابي ها زياد باشد كاريابي هاي كم فعاليت را حذف خواهيم كرد. 

وي در ادامه با توصيه به مديران كاريابي ها مبني بر بهره جويي از تجربه هاي مراكز كاريابي موفق در ديگر استان هاي كشور، گفت: ‌كاريابي ها به عنوان زير مجموعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، سپر اوليه در حوزه اشتغال به شمار مي آيند كه لازم است با مطالعه بيش تر و تبليغات، در ارتقاي جايگاه كاري خود اقدام كنند. 

وي افزود:‌ صدور بخشنامه از سوي استانداري در خصوص الزام جذب نيروي كار بومي از طريق كاريابي ها اقدامي بسيار هوشمندانه و ارزشمند است و نشان از توجه و تلاش استاندار در حل مشكل اشتغال جوانان استان دارد. 

قائم مقام مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان در پايان مهم ترين وظايف كاريابي ها را ارايه پيشنهاد و مشاوره دانست و گفت: به اين مهم كم تر توجه شده است. توصيه من به شما مديران كاريابي، به عنوان بازوان اداره كل، اين است كه در تقويت اين وجه ي كاري بيش تر كوشش كنيد. 
:
:
:
آخرین اخبار