تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۸۳۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان :
دفتر وزارت خارجه در فرودگاه اهواز مستقر می‌شود
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: از اوایل اسفند‌ماه برای صدور روادید برای گردشگران خارجی دفتر وزارت امور خارجه در فرودگاه اهواز مستقر می‌شود.

محمد‌سعید شرفی اظهار داشت: پرواز مستقیم شرکت هواپیمایی ترکیش ایر لاین از اواخر اسفند ماه به مقصد فرودگاه‌ اهواز دایر می‌شود.

وی گفت: این خطوط هواپیمایی که مستقیم از اهواز به استانبول است، اهواز را از طریق ترکیه به 268 نقطه دنیا متصل می‌کند که این اتفاق در جذب گردشگر خارجی و رونق صنعت توریسم خوزستان بسیار موثر است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان عنوان کرد: این شرکت هواپیمایی سالانه حدود 25 هزار گردشگر از اروپا، افریقا و آمریکا وارد ایران می‌کند که با راه اندازی این خطوط هوایی خوزستان نیز می‌تواند از این توریست‌ها سهمی داشته باشد.

وی افزود: فرودگاه اهواز در زمینه استقبال از گردشگران هیچ مشکلی ندارد و امیدواریم روند ساخت ترمینال را سرعت بخشیم و فضای ترمینال را از 7 هزار مترمربع به 18 هزار مترمربع در سال 94 برسانیم.

شرفی بیان کرد: برای رفاه حال مسافرین پارکینگ‌های طبقاتی در نظر گرفته شده ‌که با ظرفیت 800 خودرو در حال ساخت است.

وی گفت: با رایزنی‌های که صورت گرفته از اوایل اسفند ماه دفتر وزارت امورخارجه در فردودگاه اهواز مستقر می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان عنوان کرد: با استقرار این دفتر توریست‌های که وارد کشور می‌شوند بدون معطلی به راحتی می‌توانند در فرودگاه روادید دریافت کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار