تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۸۳۱۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:
مبنای توسعه خرمشهر مبادله تجاری است
فرماندار خرمشهر گفت: مبنای توسعه خرمشهر مبادله تجاری است و اگر تجارت رونق یابد خرمشهر نیز به آن توسعه خود می‌رسد.

ولی‌الله حیاتی امروز از پیگیری موضوعات و مشکلات خرمشهر در قالب سه برنامه خبر داد و اظهار کرد: در قالب سه برنامه، موضوعات خرمشهر را پیگیری کردیم، بسیاری از پروژه‌ها رو به جلوست و در بسیاری نیاز به تامین اعتبار است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کارها نیاز به کار کارشناسی است و ارائه آمار و ارقام به معنای نبود کاستی و مشکلات در شهر نیست، خاطرنشان کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب و آرمانی فاصله داریم که این فاصله را می‌توان با برنامه ریزی، اعمال مدیریت، همفکری و تعاملی مجموعه مدیران و نیروها را از بین برد و در مسیر خط مشی دولت تدبیر و امید درجهت پیشبرد اهداف دولت گام برداشت.

فرماندار خرمشهر، برخی اقدامات انجام شده در سطح شهر بر اساس اعتبارات مختلف تخصیص داده شده را برشمرد و گفت: پروژه‌هایی که در سهم ارزش افزوده، آلایندگی، شهرداری و سهم سایر درآمدهای عمرانی استانی و تملک دارایی برای آنها سهمی تعریف شده را پروژه‌های همچون پارک مالیات، ساحل سازی کارون و حوزه عمران شهری تشکیل می‌دهند.

حیاتی، با بیان اینکه برنامه‌های ما رساندن شاخص‌های توسعه شهرستان به شاخص‌های توسعه است، افزود: برخی شاخص‌ها را شناسایی کرده‌ایم که در بخشی از زمینه‌ها بالاتر و در برخی دیگر پایین‌تر بودیم.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش از شاخص خوبی برخورداریم و شاخص سرانه فضای سبز شهرستان رشد قابل توجهی داشته اما کاستی‌های بسیاری را نیز در بخش‌های مختلف داریم.

فرماندار خرمشهر در پایان خاطرنشان کرد: مبنای توسعه خرمشهر مبادله تجاری است و اگر تجارت رونق یابد خرمشهر نیز به آن توسعه خود می‌رسد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار