تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۸۳۱۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نورزوی رامشیر
خوزنیوز: امسال نيز همچون سال‏هاي قبل به منظور ارتقاي سطح کيفي برنامه‏ ها ، ايجاد تسهيلات و خدمات جديد تلاش مي‏کنيم تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مسافران ارائه نماییم.

به گزارش خوزنیوز؛ جلسه ستاد تسهيلات سفر شهرستان رامشیر ويژه نوروز 94 در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندار شهرستان رامشیر با اشاره به فعاليت‌هاي صورت گرفته در ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي اظهار داشت: با بررسی نقاط ضعف و قوت ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي سال 93 ، تمام اعضاي اين ستاد بايستی تلاش کنند تا نواقص سالهاي گذشته را برطرف کنند.

فیوضی تصریح کرد: امسال نيز همچون سال‏هاي قبل به منظور ارتقاي سطح کيفي برنامه‏ ها ، ايجاد تسهيلات و خدمات جديد تلاش مي‏کنيم تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مسافران ارائه نماییم.

فرماندار شهرستان رامشیر با اشاره به تشکيل ستاد شهرستان‌ نیز گفت: تمام نهادها و ادارات عضو ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي نوروزي در ارائه خدمات به مسافران نوروز 94 با يکديگر همسو و در تعامل کامل هستند.

فرماندار رامشیر خاطر نشان کرد: این شهرستان مي‌تواند زمينه جذب بسياري از گردشگران را فراهم کند و در صورت شناساندن درست آن‌ها مي‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان تقویت نمود.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان رامشیر در ارتباط با نقش اداره صنعت معدن و تجارت و مجمع امور صنفی و سایر ادارات در امر تسهیلات سفر شهرستان تصریح کرد : همچنين نظارت بر نحوه توزيع و قيمت‌گذاري کالاها در فروشگاه‌هاي مواد خوراکي و پوشاک، تجهيز مدارس شهرستان براي مسافران،  فعال شدن گروه‌هاي تاتر خیابانی محلي براي جذب گردشگر، توزيع بروشورهاي اطلاع‌رساني از مکان‌هاي فرهنگي ، تاريخي و گردشگري و نصب پلاکارد از مهمترين برنامه‌ها و وظايف اعضاي اين ستاد است.
:
:
:
آخرین اخبار