تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۸۳۱۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز خبر داد :
اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در اهواز
خوزنیوز: طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه در اهواز  اجرا می شود.

به گزارش خوزنیوز؛ فرماندار اهواز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی عنوان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از اول اسفند ماه آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه می یابد.

اسماعیل ارزانی بیرگانی با اشاره به در پیش بودن سال نو و خریدهای نوروزی و خدمات رسانی به مسافران و کاروان‌های راهیان نور گفت: به منظور حفظ سلامت مردم و مسافران کارشناسان بهداشتی مراکز غرب و شرق اهواز بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، اماکن عمومی و سیاحتی ، محلهای اسکان مسافران ، مراکز بین راهی ، پمپ بنزین‌ها و نمازخانه ها نظارت می کنند.

فرماندار اهواز ادامه داد: مجموعاً 7 اکیپ نظارتی شامل 11 اکیپ در غرب و 7 اکیپ در شرق اهواز کار نظارت را بر عهده خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: این اکیپ‌ها متشکل از کارشناس های بهداشت محیط و کارشناسان ناظر است که مجموعاً 29 کارشناس در غرب و 27 کارشناس در شرق اهواز در روزهای تعطیل و غیر تعطیل فعال هستند.

فرماندار اهواز در ادامه با اشاره به اینکه عرضه و استفاده قلیان در مراکز عمومی خصوصاً پارک‌ها ممنوع است عنوان نمود: شهرداری و مراکز بهداشت از عرضه و استفاده قلیان در پارک‌ها جلوگیری می کنند.
:
:
:
آخرین اخبار