تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۸۳۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خواستار شد
ضرورت ساماندهی و ترمیم پارکینگ شلمچه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خواستار ساماندهی و ترمیم پارکینگ شلمچه شد.

مجید حسین‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی مهمانان نوروزی و راهیان نور، در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: بحث راهیان نور بحثی مربوط به یک یا دو سال اخیر نیست، کار بزرگ فرهنگی است که با دستور مقام معظم رهبری ابلاغ شده و یک جو فرهنگی خوبی را رقم زده است.

وی، خرمشهر را میزبان کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور خواند و گفت: از سراسر کشور که عزم زیارت شهدا را می کنند به طور حتم شلمچه را در برنامه خود خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، راهیان نور امسال را متفاوت از سال گذشته دانست و عنوان کرد: به دلیل اربعین و وقفه ایجاد شده در اعزام راهیان نور دانش‌آموزی و استمرار راهیان نور دانش‌آموزی، امسال راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و پیک راهیان نور به هم متصل شده‌اند.

وی در ادامه، نابسامانی ایجاد شده در پارکینگ شلمچه پس از پایان مراسم اعزام زوار اربعین را مورد انتقاد قرار داد و گفت: شلمچه از پارکینگ خوب و بزرگی برخوردار است که برای مراسم اربعین  در اختیار کل کشور قرار گرفت و این پارکینگ با تمام امکانات موجود و حفاری های انجام شده در آن به حال خود رها شده است.

حسین‌زاده از پیگیری‌های انجام شده برای ساماندهی این پارکینگ خبر داد و بیان کرد: از همه انتظار می‌رفت پس از استفاده از آن فضای بزرگ، همانطور که میزبان کل کشور در ایام اربعین بودیم، آن محل را برای میزبانی راهیان نور که آن نیز یک میزبانی بزرگ کشوری است آماده سازی کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد ویژه برای راهیان نور در سال‌های گذشته، عنوان کرد: بخش اعظم مسافران نوروزی را کاروان‌های راهیان نور تشکیل می‌دهند و سال‌های گذشته ستاد ویژه‌ای به این منظور تشکیل شده و بسیاری از امکانات رفاهی نیز در شلمچه متمرکز می‌شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر اضافه کرد: امیدواریم جلسه دیگری با این منظور تشکیل و در آن خدمات پشتیبانی از کاروان‌های راهیان نور برای انجام میزبانی خوب به بحث گذاشته شود.

حسین‌زاده در پایان با تاکید بر زیارتگاه بودن شلمچه، متذکر کرد: میان یادمان و زیارتگاه تفاوت وجود دارد و شلمچه به خاطر در برداشتن شهدای عالی مقام زیارتگاهی مقدس است که باید از به کار بردن لفظ یادمان برای شلمچه در بیان و نوشتار اجتناب کرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شلمچه
:
:
:
آخرین اخبار