تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۳۳۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار رامهرمز:
موزه رامهرمز راه‌اندازی شود
معاون فرماندار رامهرمز خواستار راه اندازی موزه این شهرستان شد.

شاهین خلیلی امروز اظهار کرد: کشور ما به داشتن انسان‌های بزرگ افتخار کرده و خواهد کرد و شهر رامهرمز هم به افراد و شخصیت‌ها و بزرگانش افتخار می‌کند و جوانان امروز ما باید از بزرگان الگو بگیرند.

وی ادامه داد: باید در این شهرستان در زمینه‌های مختلف تغییراتی کلی به وجود آوریم و رامهرمز را به یک نقطه تحول یافته که شایسته آن باشد برسانیم.

معاون فرماندار رامهرمز تصریح کرد: در زمینه گردشگری آبی و نقاط تفریحی باید بتوانیم بیشتر ورود کنیم و عدالت حکم می‌کند که باید به رامهرمز نگاه ویژه‌ای بشود تا آن را از وضعیت کنونی به نقطه مطلوب برسانیم.

وی افزود: یکی از پول‌سازترین صنعت‌ها، صنعت گردشگری و در کنار آن صنایع دستی و از سویی میراث فرهنگی است که می‌تواند یک شهر، استان و کشور را به تحول بسیار عمده‌ای برسانند.

خلیلی همچنین گفت: با توجه به کشف ارزشمند گنجینه جوبجی رامهرمز، باید موزه این شهرستان راه اندازی شود تا مردم بتوانند به راحتی از این گنجینه ارزشمند بازدید کرده و نسبت به جذب گردشگر به این شهر موثر واقع شود.

وی تاکید کرد: گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی بسیار خوب می‌تواند در اقتصاد غیرنفتی تاثیرگذار باشد و رامهرمز می‌تواند یکی از قطب‌های مهم گردشگری شود.

معاون فرماندار رامهرمز در پایان گفت: ما باید اقتصاد را به سمت اقتصاد غیرنفتی ببریم و همان فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را گسترش دهیم که این امر صرفا با تلاش و مساعدت همه محقق خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار