تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۸۳۳۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
راه‌اندازی شاخه‌ای از دانشگاه علوم پزشکی در رامهرمز
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخه‌ای از دانشگاه علوم پزشکی با عنوان «آموزشکده سلامت» سال آینده در شهرستان رامهرمز راه‌اندازی خواهد شد.

شمس‌الله بهمئی امروز اظهار کرد: در بخش سلامت واقعا تحول بسیار خوبی در سطح کشور به وجود آمده و امیدواریم که با همکاری پزشکان و مراکز درمانی و دولت این تحول را به نقطه مطلوب برای مردم برسانیم.

وی ادامه داد: با توجه به نداشتن سی.تی.اسکن در رامهرمز اعتبار مورد نیاز را اخذ کرده‌ایم و در حال رایزنی برای خرید دستگاه سی.تی.اسکن هستیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتبار خوبی از محل یک درصد ارزش افزوده دریافت و در بخش بهداشت و درمان رامهرمز قرار دادیم که تجهیزات جهت بیمارستان خریداری و بزودی وارد خواهد شد.

وی افزود: شاخه‌ای از دانشگاه علوم پزشکی در رامهرمز به نام آموزشکده سلامت راه‌اندازی خواهد شد و از سال آینده دانشجو خواهیم گرفت.

بهمئی همچنین عنوان کرد: در حوزه پزشک متخصص در سطح شهرستان مشکل داریم و پزشک عمومی هم کم داریم و امیدواریم با جذب پزشکان مورد نیاز بتوانیم در بخش‌هایمان هم پزشک کشیک مستقر کنیم.

وی عنوان کرد: بخش اورژانس بیمارستان «مادر» در حال بازسازی و تکمیل مراحل ساخت و ساز است و به زودی افتتاح خواهد شد و ساختمان بخش سی.تی.اسکن و سونوگرافی بیمارستان امام خمینی(ره) هم در حال اتمام است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، در پایان خواستار کم کردن بورکراسی اداری شد و گفت: باید همه مسئولان در راستای حل مشکلات و رفاه مردم، همراهی با مردم و تکریم ارباب رجوع را افزایش دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار