تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۸۳۴۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه ماهشهر:
مشکل ترافیک سنگین مسیر بندر امام خمینی برطرف شود
امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر گفت: مسئولان برای رفع مشکل ترافیک سنگین مسیر ماهشهر به بندر امام خمینی (ره) چاره‌اندیشی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: چالش عمده‌ای که اخیراً در شهرستان به وجود آمده ترافیک سنگینی است که در مسیر بندر امام خمینی (ره) شکل می‌گیرد.

وی افزود: با این ترافیک سنگین رفت و آمد مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور مختل خواهد شد که باید برای رفع این معضل چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر با تأکید بر اینکه رفع این مشکل باید به عنوان اولویت در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی و بهره‌برداری از پل روگذر و ادامه آزادراه می‌تواند چاره کار باشد که مسئولان باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

غبیشاوی معضل پدیده آلودگی هوا و گردو خاک‌های اخیر را نیز از دیگر مشکلات منطقه برشمرد و گفت: یکی از کارهای ریشه‌ای برای مقابله با این مشکل، بیابان‌زدایی است.

وی تصریح کرد: عده‌ای تصمیم دارند برای تحقق این موضوع پیشگام شوند و در این راستا گام‌هایی بردارند، بنابراین مسئولان و مدیران باید کمک کنند تا این گام‌ها عملی شود.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر در پایان به مشکل روشنایی مسیر ماهشهر-بندر امام و ماهشهر ـ چمران نیز اشاره کرد و افزود: مسئولان ذی‌ربط باید برای رفع مشکل روشنایی این مسیرها اقدامات لازم و اساسی انجام دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار