تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۸۳۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید فرماندار ماهشهر از بیمارستان صنایع پتروشیمی
فرماندار بندر ماهشهر با حضور در بیمارستان صنایع پتروشیمی از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و از بیماران بستری عیادت کرد.

منصور قمر امشب در آیین جشن روز پرستار در بیمارستان صنایع پتروشیمی اظهار کرد: نامگذاری روز میلاد حضرت زینب(س) به نام روز پرستار، زیبنده شاغلان این حرفه مقدس است.

وی تصریح کرد: این قشر سخت‌کوش، اسوه مهربانی هستند و همیشه مورد احترام اقشار مختلف جامعه و مسئولان قرار دارند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: پرستاران در واقع امین بیماران هستند و همواره دعای خیر افراد بیمار و خانواده آنها پشتوانه کار پرستاران تلاشگر است.

قمر خاطرنشان کرد: بدون شک لقب دیگری بهتر از امین بیماران نمی‌توان بر پرستاران گذاشت چرا که این سفیدپوشان پر تلاش رازدار دردها و آلام بیماران هستند.

وی با بیان اینکه پرستاری نه تنها یک شغل و تخصص بوده، بلکه یک هنر است، اظهار کرد: پرستاران با تلاش‎های بی‌شائبه خود علاوه‎ بر التیام جسم بیمار، با صبر و حوصله و زحمت فراوان نیازهای روحی بیمار را مرهم می‌گذارند.

فرماندار بندر ماهشهر، نامگذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار را تقارن فرخنده‌ای برای قدردانی از پرستاران پرتلاش دانست و افزود: این قشر زحمت‌کش و پرتلاش جامعه همانند بزرگ پرستار واقعه عاشورا با صبر و استقامت در راستای بازگشت سلامتی بیماران و حضور آنان در جمع صمیمی خانواده و اجتماع تلاش کرده که این تلاش جای تشکر و قدردانی فراوان دارد.

قمر در پایان اضافه کرد: پرستاران انسان‌های توانمند و متعهدی هستند که زینبی‌وار و با صبر و حوصله و با به دوش کشیدن ناملایمت‌های بسیار، هم‌پای پزشکان در راستای خدمت به مردم و مرهم گذاشتن بر دل بیماران تلاش‌ می‌کنند.

در پایان این مراسم از زهره آهنگر، زهرا مالکی، ناهید ابوعلی، جعفر قنواتی، اسماعیل حیاتی، صادق اسماعیلی، مریم مظلومی، مژگان خلیلی، کفایت امیرهشچی و عبدالطیف مزرعه به عنوان پرستار نمونه و فاطمه کریمی به عنوان مامای نمونه تقدیر شد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر و معاون وی، پس از پایان مراسم از بخش‌های مختلف بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر بازدید و از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار