تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۸۳۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با میلاد حضرت زینب(س)
پرستاران نمونه اندیمشک تجلیل شدند
در مراسمی و همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، پرستاران نمونه اندیمشک تجلیل شدند.

امشب و همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در مراسمی که با حضور فرماندار، رئیس دادگاه عمومی و دادستان اندیمشک و جمعی از مسئولان و پرستاران و کادر درمانی در تالار شهید مطهری این شهرستان برگزار شد از 40 پرستار نمونه اندیمشک تجلیل به عمل آمد.

فرماندار اندیمشک در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاری کار هرکسی نیست و این شغل که از مشاغل سخت جامعه ما محسوب می‌شود جایگاه ویژه‌ای در کشور ما دارد.

حمیدرضا گودرزی افزود: وقتی نام پرستار می‌آید واژه‌هایی همچون عشق، محبت، ایثار و از خود گذشتگی از جان و خانواده در ذهن همه ما تداعی می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش فراوان پرستاران در خصوص درمان و مراقبت از بیماران با توجه به کمبود امکانات در شهرستان تصریح کرد: وسعت اندیمشک باعث شده تا برای کوچکترین خدمات بهداشتی و درمانی شهروندان اندیمشکی مسافت بسیار زیادی را طی کنند که در شأن مردم اندیمشک نیست.

گودرزی خاطرنشان کرد: با همه کمبود امکانات پرستاران و کادر درمانی به خوبی و با ایثار و از خودگذشتگی حداکثر تلاش خود را برای درمان بیماران و پرستاری از آنان به کار می‌بندد که جای تقدیر و تشکر دارد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های پرستاران و کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک برگزار شد از 40 پرستار نمونه با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار