تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۸۳۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:
ورزش به عنوان یک زیرساخت اجتماعی در منطقه آزاد اروند توسعه می‌یابد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ورزش به عنوان یک زیرساخت اجتماعی در منطقه آزاد اروند توسعه می‌یابد.

اسماعیل زمانی در حاشیه دومین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در شرایط جدید وضعیت کنونی که امکان توسعه ورزش در منطقه وجود دارد باید ورزش را برای عموم در جهت توسعه سلامت مردم گسترش دهیم.

وی اضافه کرد: شهرهای آبادان و خرمشهر از جمله شهرهای کشور هستند که از دیرباز فعالیت‌های ورزشی فراوان و گوناگونی در آنها انجام می‌شده و نخبگان ورزشی فراوانی نیز از این دو شهر در تیم‌های ورزشی کشورمان حضور پیدا کرده و همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به برگزاری دومین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی آبادان، ابراز امیدواری کرد تا این آئین بتواند در تشویق و ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان منطقه آزاد اروند تأثیرگذار باشد.

زمانی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید از بزرگان رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه در رفتار و سلوکشان الگوبرداری کنند تا بتوانند با انگیزه بیشتری وارد عرصه‌های ورزش قهرمانی شده و صاحب مقام و جایگاه شوند.

اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برای هر یک از قهرمانان ملی و بین المللی آبادان مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد به عنوان هدیه از سوی منطقه آزاد اروند در نظر گرفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار