تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۸۳۴۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات رباتيك امسال متفاوت از سال​هاي گذشته است
مدير امور دانشجويي دانشگاه پيام‌نور گفت:​ بين​المللي شدن المپياد رباتيك دانشگاه پيام نور در راستايي اهداف دانشگاه جهت افزايش كيفيت مسابقات است.

محمد اوركي اظهاركرد: با توجه به زمان بسيار كمی كه مسئولان برگزاري المپياد رباتيك دانشگاه پيام‌نور در خوزستان در اختيار داشتند و اين‌كه اين دوره براي نخستين‌بار در سطح بين​المللي برگزار مي‌شود، این دوره دشواري​هايی به همراه داشت اما مسابقات امسال مافوق انتظار حاضران بود.

وي افزود: به دليل اين‌كه اين مسابقات سابقه تجربه بين​المللي نداشته، شركت اين تعداد تيم​ها از كشورهاي ديگر رضايت‌بخش است و ارتقای این دوره به سطح بين​المللي، حركتي در جهت افزايش كيفيت مسابقات رباتيك دانشگاه پيام نور است.

مدير امور دانشجويي دانشگاه پيام‌نور با اشاره به اين‌كه این دوره از مسابقات نسبت به دوره گذشته بسيار گسترده​تر است،​ خاطرنشان‌كرد: ​امسال براي نخستين‌بار سپوزيوم رباتيك و هوش مصنوعي به المپياد رباتیک اضافه شده و به همراه فن‌بازار که از سال گذشته در قالب این دوره‌ها برگزار می‌شد موجب گسترش این دوره از مسابقات شده است.

پنجمين دوره سراسري و نخستين دوره بين المللي مسابقات رباتيك دانشگاه پيام نور تا 7 اسفندماه با شركت 316 تيم داخلي و خارجي از 11 كشور در دانشگاه پيام‌نور مركز اهواز برپا است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار