تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۳۴۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک رامهرمز خبر داد:
صدور بیش از 3500 جلد سند مالکیت کاداستر در رامهرمز
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک رامهرمز از صدور 3 هزار و 465 جلد سند مالکیت کاداستر در این شهرستان خبر داد.

امرالله شیری امروز اظهار کرد: با توجه به عملکرد و حوزه کاری وسیع این اداره و حجم گسترده مراجعان، این اداره با تمام توان مشغول ارائه خدمات به مردم است و این با همراهی و همکاری مردم میسر می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون 4 هزار و 329 پرونده مربوط به قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند تشکیل شده که نسبت به بعضی از آنها هیئت رای صادر کرده و برخی دیگر در مرحله آگهی و صدور سند مالکیت هستند.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک رامهرمز تصریح کرد: تعداد اسناد مالکیت تک برگی صادر در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 28 درصدی مواجه بوده است.

وی افزود: این اداره تاکنون 3 هزار و 465 جلد سند مالکیت کاداستری صادر کرده که پیش بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به 4 هزار جلد سند مالکیت برسد.

شیری همچنین گفت: در راستای سیاست‌های راهبردی سازمان ثبت و تکالیف مندرج در برنامه پنجم مبنی بر مکانیزه کردن امورات ثبتی از جمله صدور سند مالکیت، این اداره آمادگی داردکه اسناد مالکیت دفترچه‌ای شهروندان و ادارات و نهادهای دولتی را به سند مالکیت کاداستری تبدیل کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر همه مراحل ثبت شرکت‌ها از قبیل تاسیس و تغییرات ثبت شرکت‌ها به صورت مکانیزه انجام می‌پذیرد و ثبت شرکت‌ها به صورت سنتی و دستی انجام نمی‌گیرد.

رئیس ثبت اسناد و املاک رامهرمز در پایان متذکر شد: صدور سند مالکیت مستلزم گذراندن مراحل و فرآیند قانونی است و می‌طلبد مردم با سعد صدر با این مسئله برخورد کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار