تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۸۳۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان:
کمیته جذب و سرمایه‌گذاری بخش اروند‌کنار تشکیل می‌شود
رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های مختلف برای سرمایه گذاری و گسترش صنعت در بخش اروند کنار کمیته جذب و سرمایه گذاری در این بخش تشکیل می‌شود.

رضا صلبوخی دقایقی پیش در حاشیه نشست مشترک با بخشدار اروند کنار، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با بخشدار اروند کنار درباره راه اندازی و احیای شهرک شهدا داشتیم.

رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان گفت: شهرک شهدا در واقع یک شهرک صنعتی زیر نظر مدیریت شهرک‌های صنعتی آبادان است و نزدیک‌ترین فاصله را از بین شهرک‌های صنعتی با اروند کنار دارد.

صلبوخی با بیان اینکه می‌توان با ایجاد کارگاه بسته بندی خرما و یا کارخانه تولید محصولات جانبی از خرما سطح تولید را در اروند کنار افزایش داد، عنوان کرد: چنین اقدامی افزایش سطح اشتغال را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: با پیگیری‌ها و تلاش زیادی که داشتیم و پس از مدت‌ها توانستیم کار روشنایی این شهرک را به پایان برسانیم اما متاسفانه بعد از گذشت چند روز اداره برق اروند کنار، برق سیستم روشنایی این شهرک را قطع کرد.

رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان عنوان کرد: شبکه داخلی گاز این شهرک را انجام دادیم اما اداره گاز تا کنون نتوانسته لوله کشی گاز را به شهرک شهدا برساند.

صلبوخی با اشاره به انجام شبکه داخلی مخابرات در این شهرک، اظهار داشت: این مشکل درباره شبکه مخابرات نیز وجود دارد و شرکت مخابرات شبکه خود را به این شهرک نرسانده است.

وی افزود: به همین دلیل امروز نشستی با بخشدار اروند کنار داشتیم و در این نشست پیشنهاد تشکیل کمیته جذب و سرمایه گذاری بخش اروند کنار را مطرح کردیم که با استقبال بخشدار اروندکنار نیز روبه رو شد.

رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان وجود نخیلات و صنایع کشاورزی، وجود استعداد آبزی پروری، ایجاد صنایع تبدیلی آبزیان، وجود صید و صیادی و لنج داران در این بخش را زمینه‌ای برای ایجاد شهرک صنعتی شهدا عنوان کرد.

صلبوخی گفت: مدیر شهرک‌های صنعتی آبادان، مدیر جهاد کشاورزی، مدیر اداره صنعت و معدن و تجارت، مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و بخشدار اروند کنار از جمله اعضای کمیته جذب و سرمایه گذاری بخش اروند کنار خواهند بود.

وی با بیان اینکه این کمیته به منظور بررسی راهکار‌های توسعه و حمایت از تولید و صنعت بخش اروند کنار تشکیل خواهد شد، عنوان کرد: این کمیته در ‌‌نهایت به دنبال ایجاد ارزش افزوده در این بخش و ایجاد اشتغال برای مردم منطقه خواهد بود.

رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان با اشاره به فعال بودن 4 کارگاه در این شهرک، افزود: یکی دیگر از اهداف این کمیته رسیدگی و پیگیری مشکلات و رفع موانع موجود برای سرمایه گذاران قدیمی این شهرک است چرا که هم اکنون در این شهرک بیش از 24 واحد تعطیل و راکد هستند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار