تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۸۳۴۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیته امداد رامهرمز خبر داد:
پرداخت 7 میلیارد ریال وام مشاغل خانگی به مددجویان رامهرمز
رئیس کمیته امداد امام خمینی رامهرمز از پرداخت 7 میلیارد ریال وام مشاغل خانگی و خودکفایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

عبدالمحمد آقاطبایی امروز اظهار کرد: طی 9 ماهه سال جاری 108 مورد پرونده خوداشتغالی و مشاغل خانگی تشکیل که در مجموع مبلغ 7 میلیارد و 460 میلیون ریال وام‌های خوداشتغالی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در رشته‌های آموزشی، دوره‌های شیرینی پزی، آموزش چرم و کیف سازی و کامپیوتر، جمعا مبلغ 245 میلیون و 500 هزار ریال از سوی این کمیته هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی رامهرمز تصریح کرد: همچنین در 9 ماهه سال جاری به 314 نفر وام کارگشایی بالغ بر مبلغ 3 میلیارد و 552 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: در زمینه وام خودکفایی نیز این نهاد تلاش‌های موثری را داشته و توانسته‌ایم مبلغ 900 میلیون ریال به 6 نفر پرداخت کنیم.

آقاطبایی همچنین گفت: در سال جاری مانور جلوگیری از اعتیاد ویژه پسران دانش آموز زیرپوشش و مهارت زندگی ویژه دختران و رعایت الگوی صحیح مصرف در زنان مطلقه و مشاوره فردی در زمینه‌های تحصیلی، شغلی و اعصاب و روان را جمعا برای 374 نفر برگزار کنیم.

رئیس کمیته امداد امام رامهرمز در پایان عنوان کرد: 22 نفر را به کلینیک‌های خصوصی، اداره بهزیستی و آموزش و پرورش و سه نفر را برای بازپروری به مراکز بازپروری اعتیاد برای درمان ارجاع دادیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار