تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۸۳۵۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پایان چهارمین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌ها؛
شهرداری آبادان، شهرداری برتر کشور شد
خوزنیوز: چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور در حالی به کار خود پایان داد که شهرداری آبادان به عنوان شهرداری برتر کشور معرفی شد.

به گزارش خوزنیوز؛ در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها، شهرداری آبادان خوش درخشید و با كسب 2 عنوان برتر با این نمایشگاه خداحافظی كرد.

این نمایشگاه شنبه دوم اسفندماه با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، جمعی از شهرداران و مدیران شرکت های تولیدی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۳۰۰ شهرداری و سازمان های وابسته، شرکت های تولیدی فعال در عرصه مدیریت شهری و شرکت های تعاونی دهیاری ها برگزار شد و تا پنجم اسفندماه پذیرای بازدیدکنندگان بود‏‏‏‎ شهرداری آبادان توانست در حوزه های «عمران و توسعه شهری» و نیز «فناوری اطلاعات» به عنوان شهرداری برتر معرفی و از دستان "خندان دل" معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و "حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی" نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تندیس ویژه برترین ها را دریافت کند.

شهردار آبادان در این خصوص اظهار داشت:‌ شهرداری آبادان در سالهای اخیر در بخش‌های مختلف عملکرد مطلوب و مناسبی داشته به طوریکه ما توانستیم در اکثر شاخص‌ها امتیاز کامل را به دست آوریم و جایزه برتر نمایشگاه را کسب نماییم.

محمودرضا شیرازی تصریح کرد: شهرداری آبادان با پشتیبانی شورای اسلامی شهر توانسته خدمات قابل قبول و توجهی را در حوزه‌های مختلف به شهروندان ارائه نماید که بر همین اساس در این نمایشگاه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر اساس شاخص هایی که برای سنجش عملکردی شهرداری ها تعریف کرده بود نسبت به ارزیابی آنها در مدت برگزاری نمایشگاه اقدام و شهرداری های برتر را معرفی نمود.

در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور در حالی که شهرداری های استان نیز حاضر بودند از بین مؤلفه ها و شاخصه های اعلام شده شهرداری آبادان تنها شهرداری استان خوزستان بود که توانست دو عنوان برتر را کسب کرده و به عنوان یکی از شهرداری های برتر کشور معرفی شود.

برچسب ها: شهرداری آبادان
:
:
:
آخرین اخبار