تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشترکان تجاری اهواز برق را مديريت می كنند
معاون فروش شرکت توزيع نيروي برق اهواز از انعقاد تفاهمنامه همکاری اجرای فعالیت‌های مدیریت مصرف برق مشترکان تجاری بین این شرکت و سازمان بازرگانی خوزستان و مجمع امور صنفی خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق اين شهرستان، موسی احسانی اظهارداشت: مصرف کنندگان تجاری شهرستان اهواز با بیش از 51 هزار مشترک پس از مصرف کنندگان خانگی دارای بیشترین تعداد هستند که حدود 8.7 درصد از کل مشترکان شهرستان اهواز را تشكيل مي‌دهند.
وي تصريح كرد: با توجه به اينكه مشتركان تجاري اهواز بیش از 6 درصد برق شهرستان را به خود اختصاص می‌دهند، لذا ترویج فرهنگ بهینه‌سازی مصرف انرژی و اجرای راهکارهای مدیریت مصرف برق در نزد مشترکان تجاری امری ضروری است.
احساني ادامه داد: به منظور همکاری و تعامل هر چه بیشتر شرکت توزیع برق اهواز با متولیان بخش تجاری در اجرای راهکارهای مدیریت مصرف برق نسبت به انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان بازرگانی استان خوزستان و مجمع امور صنفی اقدام شده است.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اهواز گفت: به موجب این تفاهمنامه شرکت توزیع برق اهواز متعهد شد با ارائه آموزش‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی و برگزاری دوره‌های آموزشی، توزیع بروشور و اطلاع رسانی نسبت به آموزش راهکارهای مدیریت مصرف برق برای اعضای اتحادیه‌ها و کسبه و اصناف شهرستان اهواز اقدام نماید و از طرف دیگر سازمان بازرگانی استان خوزستان و مجامع امور صنفی نیز متعهد شدند نسبت به آگاه‌سازی کسبه و اصناف از روش‌های مدیریت مصرف برق و همکاری در اجرای موثر این طرح اقدام نمايند.
احساني يادآور شد: همچنين فراهم كردن شرایط لازم براي جمع‌آوری لامپ‌های
پرمصرف و جایگزینی آنها با لامپ‌های کم مصرف از جمله تعهدات سازمان بازرگاني و مجامع امور صنفي اهواز در اجراي مفاد اين تفاهمنامه همكاري دوجانبه است.
:
:
:
آخرین اخبار