تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۸۳۵۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جنامی خبر داد:
فعالیت بازار کالای همراه مسافر در آبادان آغاز می شود
رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان از فعالیت بازار کالای همراه مسافر در سال ۹۴ خبر داد.

خلیل جنامی اظهار کرد: جذب سرمایه گذار و مشارکت با شهرداری به منظور احداث مجتمع تجاری و پارکینگ بلوار ولایت(اروسیه) با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان آورده سرمایه گذار در شش طبقه از برنامه های کمیسیون اقتصادی شورای شهر و شورای عالی سرمایه گذاری است.

وی افزود: برای حل معضل ترافیکی مرکز شهر، سرمایه گذاری به منظور احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی در نظر گرفته شده است. پارکینگ خلیج فارس واقع در خیابان امام خمینی(ره) است و برای عید نوروز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به بازار کالای همراه مسافر بیان کرد: با پیگیری های فرماندار آبادان فعالیت بازار  کالای همراه مسافر در سال ۹۴ آغاز می شود و خوشبختانه این بازار ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۵۰۰ نفر را دارد.

جنامی در خصوص آخرین پیگیری های صنوف مزاحم، توضیح داد: برای صنوفی همچون مکانیکی، جوشکاری و رنگ آمیزی مذاکره و پیگیری هایی جهت ساماندهی انجام شد و بر این اساس این صنوف به زمینی به مساحت ۹۴ هکتار واقع در حد فاصل پلیس راه و پایانه برون شهری آبادان منتقل می شوند.

وی با بیان اینکه وجود نمایشگاه های اتومبیل باعث ایجاد ترافیک در منطقه میدان طیب تا پل امام رضا(ع) شده است، ابراز امیدواری کرد: برای نمایشگاه های اتوموبیل آبادان محوطه ای در بیرون از شهر در نظر گرفته شده است تا با انتقال آنها به خارج از شهر، گره ترافیکی میدان طیب تا حد فاصل پل امام رضا(ع) رفع شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان تاکید کرد: در حال مذاکرات مستمر به منظور جذب سرمایه گذاران بزرگ برای احداث سیتی سنتر و مراکز تفریحی در آبادان هستیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار