تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۸۳۵۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بنیاد نخبگان خوزستان معارفه شد
در مراسمی و با حضور معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان کشور، رئیس جدید بنیاد در خوزستان معرفی و از رئیس قبلی تقدیر و تشکر شد.

در این مراسم که شامگاه چهارشنبه در استانداری خوزستان برگزار شد، مدیر جدید بنیاد نخبگان خوزستان در سخنانی از ارائه دو برنامه کوتاه و میان مدت برای پیشبرد اهداف بنیاد در خوزستان خبر داد و گفت: چندی پیش دو برنامه ویژه استان خوزستان و با محوریت اسناد بالا دستی بنیاد کشور به استاندار خوزستان ارائه کردیم که خوشبختانه با استقبال وی روبرو شدیم.

علیرضا زراسوندی افزود: جای خوشحالی است که در زمانی این مسئولیت را به عهده می گیرم که تعریف جدیدی از نخبه ارائه شده و ویژگی حرکت در راستای اهداف جمهوری اسلامی نکته ای است که ما در استان خوزستان شدیدا بر آن تاکید می کنیم و آن را یکی از ملاک های شناسایی نخبگان قرار می دهیم.

وی در ادامه به تشکیل شورای علمی نخبگان در استان اشاره کرد و گفت: ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور تاکید ویژه ای بر تشکیل شورای علمی داشت و ما در همین راستا اقدام به تشکیل این شورا کردیم و در قدم اول اعضا را به بنیاد کشوری معرفی کردیم که در هفته جاری احکام آنان صادر می شود.

زراسوندی اضافه کرد: شورای علمی که ما در استان تشکیل دادیم شامل کارگروه های تخصصی و کوچکتری می شود که هر کدام از اینها می توانند نقش اتاق فکر موثری برای مدیران در عرصه های مختلف را بازی کنند و امیدوارم مدیران ما در استان به خوبی از این ظرفیت استفاده کنند.

وی، نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ نخبگی را بسیار لازم وکلیدی دانست و گفت: از دیگر اهدافی که در بنیاد استان دنبال می کنیم؛ شناسایی و توانمندسازی کسانی است که در ترویج فرهنگ نخبگی نقش دارند و در این بخش بیشترین تلاش را رسانه ها به عهده دارند و این حمایت آنها نباید نادیده گرفته شود.

در بخش دیگری از مراسم رئیس سابق بنیاد نخبگان خوزستان در سخنانی، جایگاه کشوری استان را خوب توصیف کرد و گفت: در این مدت که این مسئولیت را عهده دار بودم چهره های فرهیخته و فعال بسیاری را دیدم که این مورد نوید آینده ای روشن برای استان و کشور را می دهد.

محمد علی فیروزی افزود: در جشنواره های مختلف کشوری که حضور داشتیم؛ توانستیم به کمک همین نخبگان آبروی علمی استان را به خوبی حفظ کنیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار