تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۸۳۵۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین خبر داد؛
پذیرش دانشجو در بخش مجازی دانشگاه امیرالمؤمنین از سال آینده
قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: در بخش مجازی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) از سال آینده جذب دانشجو خواهیم داشت.

حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، شامگاه سه شنبه، پنجم اسفندماه، در نشست شورای معاونان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، مسؤولان شبکه جهانی الاهواز و فعالان فرهنگی استان خوزستان با حجت الاسلام محمدجواد علی اکبری، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: به برکت حوزه علمیه و فعالیت های مساجد فضای فرهنگی استان خوزستان در وضعیت مطلوب و بسیار خوبی قرار دارد.

وی با بیان این که هزاران جوان ولایتمدار اهواز به برکت مساجد پویای این شهرستان در صحنه آماده خدمت هستند، گفت: تربیت نیروی بسیار بالا و خوبی با محوریت طلاب و روحانیان شکل گرفته است که این فعالیت ها زیر نظر آیت الله موسوی جزایری انجام می شود.

حجت الاسلام علی نژاد با بیان این که دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) کار خود را از سال 89 با نام مؤسسه آموزش عالی آغاز کرد و گفت: کادرسازی علمی در برابر تهاجمات فرقه های ضاله از جمله وهابیت از اهداف تأسیس این دانشگاه بود.

وی با بیان این که رشته ای با عنوان کلام شیعه شد به عنوان نخستین رشته در این دانشگاه تصویب شد، اظهار داشت: پس از گذشت 4 سال این مؤسسه تبدیل به دانشگاه شده و زیرنظر وزارت علوم در حال فعالیت است.

قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)،در ادامه گفت: در حال حاضر سه دانشکده حکمت و کلام اسلامی، فقه و حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث در سه سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال تربیت دانشجو هستند.

وی با اشاره به دریافت مجوز از شورای انقلاب فرهنگی جهت ایجاد شعبه در دیگر نقاط کشور اظهار داشت: برخی شهرها در استان از جمله آبادان، خرمشهر، دزفول، شوشتر و شوش اعلام آمادگی کردند که مراحل مقدماتی احداث شعبه در این شهرها در حال انجام است.

حجت الاسلام علی نژاد به راه اندازی بخش مجازی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و افزود: در بخش مجازی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) از سال آینده جذب دانشجو خواهیم داشت.

قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)با بیان این که هسته های پژوهشی جهت انجام تحقیق در زمینه های گوناگون فعال شده اند، گفت: نخستین گروه پژوهشی، پیرامون مباحث امامت خاصه در حال فعالیت است.

مدیر شبکه جهانی الاهواز با اشاره به فعالیت های دشمنان نظام اسلامی از طریق شبکه های ماهواره ای گفت: بسیاری از این شبکه ها با زبان عربی به تفرقه سیاسی و ایجاد شبهه های مذهبی می پردازند.

حجت الاسلام علی نژاد در ادامه سخنان خود بیان داشت: با توجه به نیازهای ایجاد شده، از سال 91 شبکه ای با نام الاهواز جهت معرفی چهره واقعی این شهر اهواز راه اندازی شد.

وی با اشاره به پخش 24 ساعته شبکه جهانی الاهواز گفت: افزون بر قرارگرفتن برنامه های این شبکه بر روی دو کانال ماهواره ای، تماشای برنامه ها این شبکه از طریق تلفن همراه نیز امکان پذیر شده است.

شبکه الاهواز به زبان بین المللی مردم اهواز تبدیل شده است

مدیر شبکه جهانی الاهواز با بیان این که شبکه الاهواز به زبان بین المللی مردم اهواز تبدیل شده است، گفت: بر اساس آمار ثبت شده از 90 کشور شبکه الاهواز بیننده دارد.
:
:
:
آخرین اخبار