تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۸۳۵۶۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهداء کتب شخصی دکتر ارگانی به کتابخانه شهید شریف خرمشهر
خوزنیوز: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرمشهر از اهدای کتب کتابخانه شخصی دکتر ارگانی به کتابخانه شهید شریف خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ رحیم محمدی پارسا گفت: دکتر محمد علی ارگانی پزشک دلسوز و پیشکسوت شهرستان خرمشهر کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه های عمومی خرمشهر اهداء کرد.

وی افزود: دکتر محمدعلی ارگانی ضمن حضور در کتابخانه عمومی شهید شریف خرمشهر کتب کتابخانه شخصی خود را که بالغ بر 650 عنوان می باشد را به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهداء کرد.

دکتر ارگانی ضمن اهداء کتب کتابخانه خود به کتابخانه شهید شریف گفت: تنها علاقه و دلخوشی خانواده ما در طول سال‌ها انس با کتاب و کتابخوانی بوده و هست و کتاب آشنای قدیمی و دیرینه خانواده ماست.

وی افزود: در طول سال‌ها چه در محل سکونت و چه در زمان مسافرت در هر شهری که حضور پیدا می‌کردیم خودم و فرزندم به کتابفروشی مراجعه کرده و کتاب تهیه می کردیم و حاصل آن کتاب‌هایی است که امروز با افتخار به کتابخانه‌های عمومی خرمشهر تقدیم می کنم.

همچنین محمدی پارسا در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حضور و کار ارزشمند و بزرگ و خیرخواهانه دکتر محمدی علی ارگانی گفت: وجود ایشان در طبابت نعمت بزرگی برای مردم محروم خرمشهر است و مردم خرمشهر نیازمند طبیبان حاذق و دلسوزی چون دکتر ارگانی که سال‌های متمادی عمر خویش را صرف خدمت به مردم محروم این خطه کرده ،هستند.

محمدی پارسا گفت: دکتر محمدعلی ارگانی پیش از این نیز در سال‌های گذشته مجموعه نفیسی از کتب کتابخانه خود را به کتابخانه‌های این شهرستان اهداء کرده بود.

كتب اهدايي در موضوعات ديني ، اجتماعي ، كودكان و نوجوانان و پزشكي و.... بوده است.

غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ساعی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
باسپاس فراوان ازاقدام دلنشین وخداپسنداین دکتر عزیزکه حقیقتا وجودش دراین شهرنعمت رحمت
ومایه آرامش است پزشکی که نگاه مهربانش ادم راتسکین میدهدووصدای ارامش ادمی راوادار به احترام وفروتنی دربرابراین شخصیت والاوباسوادشهرمینماید آقای دکترازاینکه دلسوزانه به فکرتعالی فکر وفرهنگی شهرهستیدسپاسگذاریم باشدبا ایجادانگیزه درجوانان شهری فرهیخته وخرمشهرقدیمی رابازگردانیم
ساعی پورخرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
باسلام وتشکرفراوان ازدکترفرهیخته شهرکه وجودش منبع خیروبرکت است انشالله قدردان این عمل حداپسندانه باشیم
فرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
خدا خيرشون بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
دکتر بی نظیریه
:
:
:
آخرین اخبار