تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۸۳۵۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله جزایری:
تحول مثبتی در كاهش جرائم در خوزستان ایجاد شده است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز گفت: مدتی است یک تحول مثبت در کاهش آمار جرائم در استان به وجود آمده و ما شاهد ارتقای امنیت بوده ایم.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اهواز اظهار کرد: در سال های اخیر انواع تهدیدها متوجه استان ما شد و مهمترین آنها كه غیر قابل تحمل بود، وهابیت است ولی خوشبختانه مردم به لحاظ اعتقادی با آنها مخالف هستند.

وی افزود: آمار جرائم خشن و كلان همچون سرقت مصلحانه در استان ما بالا بود اما مدتی است یک تحول مثبت در کاهش این آمار به وجود آمده و ما شاهد ارتقای امنیت بوده ایم و امیدواریم این راه توسط دادستان جدید نیز مانند مدیر قبلی ادامه پیدا كند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان كرد: استانی با این همه جمعیت از لحاظ ژئوفیزیكی وضعیتی دارد كه جرم خیز است؛ پس به همین دلیل این مسئله را می طلبد كه كادر و پرسنل قضایی كاملی داشته باشد، ضمن اینكه ما خوشبختانه شورای تامین مقتدر و قوی ای داریم.

در این مراسم كه با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دادستان كل كشور و مقتدایی استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی برگزار شد، عباس حسینی پویا معاون قضایی رئیس كل دادگستری استان به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز معارفه و از زحمات فرهاد افشارنیا رئیس سابق دادگستری خوزستان تقدیر شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار