تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۸۳۵۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر با قاطعیت ادامه می‌یابد
فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان و دایر کنندگان مراکز استعمال مواد مخدر در اندیمشک با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

حمیدرضا گودرزی امروز با تاکید بر برخورد با قاچاقچیان و دایر کنندگان مراکز استعمال مواد مخدر در شهرستان اظهار کرد: برخورد قاطع دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی با دایر کنندگان مراکز تهیه، توزیع و استعمال مواد مخدر در قالب طرح پاکسازی مناطق آلوده و در راستای انجام طرح استان پاک با قاطعیت و جدیت در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در اجرای دو فاز از طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر شهرستان که با همکاری خوب اعضای شورای تامین، نیروی انتظامی و امنیتی و نیروی مقاومت بسیج به اجرا گذاشته شد بیش از 33 مرکز در منطقه کوی بهارستان (چهل هکتار) این شهر به طور کامل پاکسازی شد.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: برخورد با این گونه مراکز یکی از مطالبات جدی شهروندان و به خصوص خانواده‌ها از مسئولان شهرستان بود که با هماهنگی کامل اعضا شورای تامین و در اقتدار کامل به اجرا گذاشته شد.

گودرزی خاطر نشان کرد: فرمانده انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در طول سال جاری عملکرد بسیار خوبی در زمینه کشف مواد مخدر صنعتی و سنتی در شهرستان داشته است که جای تقدیر دارد.

وی در پایان افزود: مواد مخدر پدیده شومی است و ما باید در کنار آگاه سازی جوانان و جوانان نسبت با خطرات این معضل اجتماعی انجام کارهای فرهنگی را نیز در اولویت کار‌ها و اقداماتمان قرار دهیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار