تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۸۳۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان خبر داد:
برگزاری مرحله منطقه‌ای جشنواره جابربن حیان در هندیجان
رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان از برگزاری «مرحله منطقه‌ای جشنواره جابربن حیان» در مدارس مقطع ابتدایی شهرستان خبر داد.

خسرو حیاتی صبح امروز در جشنواره جابربن حیان شهرستان هندیجان اظهار کرد: این جشنواره همه ساله با تلاش و کوشش مدیران، معلمان و اولیای مدارس شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: امسال نیز مرحله منطقه‌ای جشنواره جابر بن حیان، بین چندین مدرسه در مقطع ابتدایی شهرستان در محل پژوهش سرای رازی اداره آموزش و پرورش هندیجان برگزار شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان خاطرنشان کرد: دانش آموزان این مدارس با بیش از 50 طرح در 6 زمینه و با حضور داوران منتخب به رقابت پرداختند که نتایج به ترتیب مقام اول تا سوم هر رشته اعلام شد.

حیاتی تصریح کرد: در زمینه طرح جمع آوری، دبستان امام علی(ع)، دبستان ام سلمه، دبستان شاهد؛ در زمینه طرح تحقیق، دبستان نرجس، دبستان ام سلمه، دبستان شاهد و نهضت اسلامی؛ در زمینه طرح مدل، دبستان نرجس، دبستان نواب صفوی و پروین اعتصامی، دبستان علی بن مهزیار؛ در زمینه طرح نمایش، دبستان اندیشه، دبستان ام سلمه، دبستان نرجس؛ در زمینه طرح آزمایش، دبستان نرجس، دبستان شاهد، دبستان ادیب؛ در زمینه طراحی و ساخت، دبستان پروین اعتصامی و دبستان نرجس از طرف داوران رتبه برتر را کسب کردند.

وی اضافه کرد: از بین این طرح‌های منتخب، چهار طرح جهت شرکت در مرحله استان به مرکز استان ارسال می‌شود که امیدواریم با توجه به تلاش مدیران و اولیای مدارس و کادر اداره آموزش و پرورش شهرستان برای هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره، شاهد کسب مقام نیز باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان در پایان عنوان کرد: با توجه به شناختی که از دانش آموزان هندیجانی داریم امیدواریم در تمام مسابقات، امتیاز شرکت در مرحله کشوری را هم به دست خواهند آورد و ما نیز در سطح اداره آموزش و پرورش شهرستان از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود جهت پیشرفت این عزیزان و آینده سازان نظام اسلامی استفاده می‌کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار