تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۸۳۶۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صلبوخی عنوان کرد:
لزوم ایجاد جایگاه اختصاصی برای بازرگانان در مرز شلمچه
سرپرست شهرک های صنعتی آبادان گفت: پیشنهاد می شود در مرز شلمچه یک جایگاه اختصاصی برای تجار و بازرگانان در نظر گرفته شود تا تردد آنها سریعتر انجام شود.

رضا صلبوخی با اشاره به محصولات شهرک های صنعتی آبادان اظهار کرد: با افزایش تولیدات شهرک های صنعتی آبادان، میزان اشتغال نیز افزایش می یابد و این موضوع با خرید ادارات این منطقه از محصولات شهرک های صنعتی آبادان محقق می شود.

وی افزود: وقتی خرید از کارخانه جات شهرک های صنعتی آبادان افزایش یابد به تبع آن کارخانه ها و کارگاه ها بالا رفته و افزایش اشتغال را در پی دارد.

سرپرست شهرک های صنعتی آبادان در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد «وی آی پی» اختصاصی برای بازرگانان در مرز شلمچه، بیان کرد: پیشنهاد می شود در مرز شلمچه یک «وی آی پی» اختصاصی برای تجار و بازرگانان در نظر گرفته شود تا بتوانند راحت تر ویزا بگیرند و تردد آنها سریعتر انجام شود.  

صلبوخی اضافه کرد: به طور حتم ایجاد «وی آی پی» اختصاصی برای بازرگانان در مرز شلمچه مزیت های خوبی را ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آبادان تا مرز شلمچه، حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد و از مرزشلمچه تا بصره نیز به طور تقریبی کمتر از ۲۰ دقیقه فاصله دارد، به همین دلیل می توانیم از این مسیر زمینی به صورت مناسبی استفاده کنیم.

سرپرست شهرک های صنعتی آبادان با اشاره به مزایای مرز زمینی در این منطقه، توضیح داد: با فراهم بودن مرز زمینی ضمن اینکه توسعه تجارتمان سریعتر می شود میزان آن نیز افزایش می یابد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار