تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۸۳۶۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در شهرک صنعتی شماره 3 اهواز چه می‌گذرد؟
عضو هيات مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي شماره 3 اهواز گفت: مشكلات مربوط به حراست و امنيت در اين شهرك به طور كامل حل شده و امنيت برقرار است.

امير زماني​زاده اظهاركرد: مشكلات امنيتي اين شهرك با كمك مديرعامل شركت شهرك​هاي صنعتي استان و با حضور پيمانكار مربوطه حل شده است.

وي افزود: در جلسه مشترك با حضور فرماندار و مديرعامل شركت شهرك​هاي صنعتي استان و نماينده فرماندار در بخش صنعت و مديران بخش​هاي مختلف مانند آب، برق، راه و غیره مقرر شد كه مشكلات زيرساختي اين شهرك حل شود.

زماني‌زاده در خصوص مشكل عبور خط راه​آهن در اين شهرك تصریح کرد: خط راه​آهن از وسط اين شهرك عبور مي​كند و باعث شده كه ديواره شهرك از دو طرف باز باشد و این مساله مشکلاتی از جمله ورود سارقین به محوطه شهرك را به دنبال دارد. با پيگيري​هاي فرماندار و تاکید وی قرار است اين مشكل نيز رفع شود.

وی عنوان کرد: در اين شهرك صنعتي 240 واحد صنعتي وجود دارد كه 170 واحد از این تعداد فعال بوده و ديگر واحدها نیز در حال ساخت و تكميل است.

زمانی‌زاده ادامه داد: در يك ماه اخير با رفع مشكلات امنيتي و حراستي در اين شهرك رشد 10 درصدي سرمايه‌گذاري محقق شده است كه اين مسأله با توجه به پيگيري​هاي مسئولان و تأمين امنيت اتفاق افتاده است.

وی اظهارکرد: راه دسترسي به شهرك صنعتي شماره 3 اهواز بسيار خطرناك است و اين موضوع يكي از مشكلات جدي شهرك است كه بايد در دستور كار مسئولين قرار گيرد. همچنین تا امروز، شركت مخابرات استان به تعهدات خود به خوبي عمل كرده و فيبر نوري را تا درب ورودي شهرك رسانده است.

زماني‌زاده ضمن قدردانی از زحمات و پيگيري​هاي فرمانداری اهواز و مديرعامل شركت شهرك​هاي صنعتي خوزستان گفت: اقداماتی كه در يك سال گذشته توسط مسئولين در این شهرک انجام شده در 10 سال اخير بي​سابقه بوده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار