تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۸۳۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درویشی:
افتتاح و كلنگ زنی ۱۰ پروژه عمرانی توسط شهرداری هندیجان
شهردار هندیجان از افتتاح و كلنگ زنی ۱۰ پروژه عمرانی شهری در هندیجان توسط این سازمان خبر داد.

غلامرضا درویشی گفت: این ۱۰ پروژه شامل افتتاح و كلنگ زنی  چندین مجموعه عمرانی  و شهری است كه از آن جمله می توان به پروژه دفع آب های سطحی به طول ۲۲۰ متر واقع در هندیجان جنوبی با اعتباری بالغ بر۲۰۰ میلیون تومان، کلنگ زنی ساختمان جدید شهرداری واقع در پشت ساختمان آتش نشانی در منطقه جنوبی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، بهره برداری از سرسرهای پلی اتیلن، آسفالت پارکینگ و نصب چراغ های روشنایی واقع در بوستان ولایت واقع در هندیجان جنوبی اشاره كرد.

وی افزود: کلنگ زنی توسعه بازار میگو، آسفالت خیابان ساحلی هندیجان شمالی، تجهیزات برقی بازار با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیون تومان، کلنگ زنی ترمینال مسافربری برون شهری جنب پارک ملت با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیون تومان، بهسازی کشتارگاه و نصب سردخانه، كلنگ زنی بازار بزرگ تجاری شهرداری، کلنگ زنی و آماده سازی خیابان ضلع شرقی فرهنگیان جنب منطقه انتظامی نیز از دیگر پروژه های  افتتاح شده در این برنامه بودند.

شهردار هندیجان عنوان كرد:  اولین چمن مصنوعی ورزشی و اولین شهربازی واقع در پارک  ۱۸ فروردین با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر۶۵۰ میلیون تومان نیز یكی دیگر از پروژه هایی بود كه توسط این سازمان كلنگ زنی  آن انجام شد.

درویشی اظهار كرد:  اعتبارات این پروژه ها بالغ بر یك میلیارد و ۲۰۰ تومان است که از درآمد های شهرداری هزینه شده اند.

وی تصریح كرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه ها شاهد پیشرفت خوبی در سطح شهرستان باشیم و بتوانیم میزان رضایت شهروندان را افزایش دهیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار