تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۳۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر آبادان خبر داد:
اعطای نشان لیاقت خدمتگزاری به 5 مدیر برتر آبادانی
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از اعطای نشان لیاقت خدمتگزاری به پنج مدیر برتر آبادانی بر اساس تصمیم اعضای شورای شهر خبر داد.

حمید حنظل عیدانی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر در صحن علنی شورا اظهار کرد: در پایان سال جاری و با حضور استاندار خوزستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، به پنج نفر از مدیرانی که توانسته‌اند متناسب با بودجه‌های واحدهای متبوعه خود، برنامه‌هایشان را از پیش ببرند، نشان لیاقت خدمتگزاری اعطا و از زحمات آنان تقدیر می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع حسابرسی سال 93 شهرداری آبادان افزود: حسابرس رسمی که اختیار کردیم نامه‌ای را ارائه کرده مبنی بر آنکه در ارائه گزارش، ناتوانند زیرا امکان یافتن برخی اطلاعات مورد نیاز از طریق سیستم شهرداری وجود نداشته و بر حسب وظیفه از حسابرسی شورا خواسته شده تا کمک کنند و چنانچه این امر میسر نشد در صحن علنی شورا اعلام و بررسی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان همچنین با اشاره به نشستی که در مسجد قدس با اهالی منطقه داشتند، عنوان کرد: از آنجاییکه این دعوت از سوی هیئت امنای مسجد از شورا انجام شد، شهردار و یا معاونان آن در جلسه حضور نداشتند لذا پیشنهاد ما آن است که این چنین نشست‌هایی از طریق شورا صورت گیرد تا ضمن حضور شهردار و معاونان آن در جلسه، بتوان نتایج خوبی را نیز از آنها به دست آورد.

حنظل عیدانی در خصوص پرداخت پاداش کارکنان شهرداری و شورا که از سوی استان اعلام شده است، تصریح کرد: برای کارکنان شورا به ازای هر نفر 300 هزار تومان پیش‌بینی شده که در فروردین‌ماه سال آینده افزوده می‌شود.

وی در ادامه به کمک 5 میلیونی تومانی شورای شهر به اداره اوقاف برای کمک به ساخت بقعه سید محمد اشاره کرد و یادآور شد: در زمینه ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به زوار قدمگاه امام رضا(ع)، با مسئولان سپاه مذاکراتی انجام شد که طرفین، متعهد به انجام برخی امور در این قدمگاه شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در پایان، از تصمیم این شورا برای کمک به راه اندازی یک مجموعه فرهنگی مذهبی در ابوشانک خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار