تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۸۳۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز بهداشت آبادان خبر داد:
آغاز «طرح بسیج سلامت نوروزی» در آبادان
رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان از آغاز «طرح بسیج سلامت نوروزی» در این شهر خبر داد.

مهشید بایمانی امروز اظهار کرد: نظارت بر مراکز عرضه کننده مواد غذایی، بازار میوه و تره بار، خشکبار، پوشاک، ماهی و میگو، ته لنجی‌ها و غیره از اهداف اصلی این طرح به شمار می‌رود.

وی افزود: در این طرح 16 نفر از بازرسان مرکز بهداشت به صورت فعال و مستمر از ساعت هشت صبح تا هشت شب نسبت به بازرسی از اماکن یاد شده اقدام می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان با بیان اینکه طرح بسیج سلامت نوروزی تا پانزدهم فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت تصریح کرد: اماکنی که دارای پروانه کسب باشند (مغازه‌ها) در صورت مشاهده تخلف با همراهی اجرائیات شهرداری و نیروی انتظامی نسبت به برخورد با آنان اقدام می‌شود اما نحوه برخورد با دستفروشان تنها به شکل جمع اجناس انجام می‌گیرد.

بایمانی یادآور شد: بهره مندی شهروندان، میهمانان نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور از آب و مواد غذایی بهداشتی و سالم از دیگر اهداف اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی به شمار می‌رود.

وی در ادامه گفت: در یادمان والفجر هشت اروندکنار و اردوگاه میثاق نیز واحدهای پیشگیری و بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان آبادان نسبت به انجام بازرسی‌ها به شکل شیفتی و کشیک اقدام می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان در پایان افزود: شهروندان آبادانی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، پوشاک و غیره، مراتب را از طریق شماره تلفن 53334997 با مرکز بهداشت شهرستان در میان بگذارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار