تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۸۳۹۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس امور مالیاتی رامهرمز تاکید کرد:
مالیات شاخصه تاثیر گذار در شکوفایی پروژه های کشاورزی رامهرمز است
خوزنیوز: رئیس امور مالیاتی شهرستان رامهرمز در جریان حضور در مراسم افتتاح پروژه های کشاورزی و جلسه اداره جهاد کشاورزی آن شهرستان عنوان کرد: بخش کشاورزی از نظر دارا بودن پتانسیل های توسعه ی قابل توجه ، نقش مهمی در اهداف استراتژیک و توسعه صادرات غیرنفتی دارد و تامین کننده سهم مهمی از تولید ناخالص داخلی و نیاز صنایع است.

به گزارش خوزنیوز؛ فرهاد اسکندری ضمن یادآوری این مطلب که درآمد حاصله از کلیه فعالیت های کشاورزی و دامپروری از پرداخت مالیات معاف هستند خاطرنشان کرد: شهرستان رامهرمز یکی از قطب های کشاورزی استان خوزستان بوده که خاک بسیار حاصلخیزی دارد و اقتصاد آن وابسته به کشاورزی است .

وی افزود: اگر می خواهیم کشاورزی رامهرمز به نقطه اوج خود برسد باید رو به کشاورزی صنعتی بیاوریم و از پتانسیل های موجود در این شهرستان نهایت استفاده را ببریم و این میسر نمی شود مگر با اراده محکم مردم و مسئولان شهرستان و استان تا رامهرمز به یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین قطب های کشاورزی کشور تبدیل گردد.

اسکندری با بیان این که جایگاه کشاورزی همچنان ارزش و اهمیت خاصی داشته تصریح کرد: متاسفانه در سطح شهرستان استقبال خوبی از طرح های کشاورزی با وجود نیرو های خوب موجود انجام نمی شود که امیدواریم با اصلاح روش های مدیریتی و بهره گیری از پتانسیل های موجود در این بخش به مدد بکارگیری سرمایه گذاری های خرد و کلان حاصل از درآمد های مالیاتی استان و شهرستان بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم و شاهد شکوفایی هرچه بیشتر پروژه ها و طرح های کشاورزی در سایه بهره گیری از شاخصه تاثیرگذار و مهم مالیات باشیم.

رئیس امور مالیاتی شهرستان رامهرمز گفت: نباید از نقش مالیات بعنوان یک فریضه واجب شرعی در اقتصاد کشور  که در حال حاضر شکل مقاومتی دارد غافل شد.

اسکندری در پایان عنوان کرد: سامانه اینترنتی www.tax.gov.ir  و سامانه پیامک 300072287 جهت آگاهی از آخرین اخبار مالیاتی و طرح سوال ، انتقاد و پیشنهاد از سوی مودیان محترم مالیاتی معرفی می گردد.
:
:
:
آخرین اخبار