تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۸۴۰۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان خبر داد:
برگزاری جشن احسان و نیکوکاری توسط بهزیستی خوزستان
خوزنیوز: معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان از برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در استان توسط بهزیستی خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ مهران کریمیان امروز اظهار کرد: در آستانه سال نو جشن احسان و نیکوکاری به مدت دو روز از 14 تا 15 اسفندماه جاری در سراسر استان و در بیش از 250 پایگاه و در میادین و اماکن عمومی شهرها برگزار خواهد شد.

وی افزود: بیش از 37 هزار خانواده آسیب دیده و نیازمند و 67 هزار معلول در سراسر استان از خدمات حمایتی، اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری این سازمان استفاده می‌کنند که انجام این خدمات و ده‌ها وظایف دیگر، امکانات و اعتبارات مالی قابل توجهی را طلب می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان اضافه کرد: با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی بهزیستی، به دلیل آمار بالای جامعه زیرپوشش، وسعت آسیب‌های اجتماعی، نیازهای متعدد اقشار تحت پوشش و کمبود امکانات و منابع مالی این سازمان به تنهایی قادر به رفع مشکلات زیرپوشش نیست و نیازمند یاری جدی مردم خیر و نوع دوست استان است.

کریمیان اضافه کرد: امید است با ارسال کمک‌های خود در این ایام نیکوکاری و در واپسین روزهای سال، شادی را به مددجویان و معلولان هدیه کنند.

وی عنوان کرد: طرح کودکان آسمانی و طرح جذب پزشکان نیکوکار داوطلب نیز در این سازمان در حال اجراست و پزشکان، دندان پزشکان و سایر متخصصان می‌توانند جهت ویزیت، جراحی و درمان اقشار نیازمند با این سازمان تماس حاصل کنند.

کریمیان در پایان ضمن تشکر از تمام خیرین بهزیستی اعلام کرد هم استانی‌های گرامی می‌توانند در تمام روزهای سال کمک نقدی خود را به شماره حساب 2173452201001 بانک ملی به نام مشارکتهای مردمی و یا با شماره گیری کد #1400004*4*733* و یا از طریق درگاه الکترونیکی www.behzisty-khz.ir پرداخت کنند و کمک‌های غیر نقدی، مواد غذایی، البسه و وسایل خانگی و... خود را به مراکز و مجتمعات بهزیستی در سراسر استان و در اهواز به آدرس اهواز ـ جاده اصلی سپیدار شیرخوارگاه فتح المبین تحویل کنند و در ضمن تلفن‌های 061133380811 و 061132296039 آماده پاسخگویی به خیرین است.
:
:
:
آخرین اخبار