تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۸۴۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حنظل عیدانی عنوان کرد:
همایش اقتصادی بین المللی در آبادان برگزار می شود
رییس شورای اسلامی شهر آبادان از برگزاری همایش اقتصادی بین المللی در این شهر خبر داد.

حمید حنظل عیدانی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر آبادان برگزار شد، با اشاره به به بازار ماهی فروشان آبادان اظهارکرد: بازار ماهی فروشان در شأن مردم آبادان نیست و وقتی از کنار آن رد شوید، بوی این بازار به لباس شما می چسبد.

وی در همین خصوص افزود: در مجاورت بازار ماهی فروشان اداره شیلات آبادان در حال احداث محل عمده عرضه، سایت اداری و یک بازار جدید خرده فروشی ماهی است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: با وضعیت فعلی اعتبارات فکر می کنم بهتر است با خود اداره شیلات وارد مذاکره شویم و فضایی که برای ماهی فروشان در نظر گرفته شده است با یک شیوه استاندارد احداث و طراحی شود.

حنظل عیدانی در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر اینکه با توجه به معضل نبود پول خُرد در آبادان، طرح تاکسیمتر به چه مراحلی رسیده است، توضیح داد: این موضوع را به تاکسیرانی اعلام کردیم زیرا جزئی از وظایف ذاتی آنها است و چنانچه مدیری نتواند وظایف ذاتی خود را انجام دهد اصلا نام وی مدیر نیست.

وی ادامه داد: با وجود اینکه اجرا نشدن طرح تاکسیمتر را به تاکسیرانی اعلام کردیم ولی متاسفانه تا کنون اتفاق خاصی نیافتاده است و به شهردار آبادان اعلام می کنیم فردی که برای این طرح در نظر گرفته شده است آن را اجرایی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه آیا شورای اسلامی شهر آبادان همایش اقتصادی بین المللی برگزار می کند، عنوان کرد: موضوع همایش های بین المللی به جاست و این موضوع یکی از وظایف ذاتی سازمان منطقه آزاد اروند است، باید یک فضای کسب و کار در شهر آبادان ایجاد شود به همین دلیل برگزاری همایش بین المللی اقتصادی پیشنهاد خوبی است و به طور حتم انجام می شود.

حنظل عیدانی در خصوص پارکبان های آبادان تاکید کرد: پارکبان های آبادان باید ساماندهی شوند زیرا در حال حاضر به صورت سلیقه ای عمل می کنند که شیوه جالبی نیست.

وی افزود: در ایام عید، مردم دغدغه پارکینگ دارند. موضوع پارکبان های آبادان را پیگیری می کنیم تا مشکلات پارکبان ها رفع شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار