تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۸۴۱۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل امور مالیاتی خوزستان خبر داد:
تشکیل ستاد کارگروه استقبال از کاروان راهیان نور در خوزستان
خوزنیوز: مدیرکل امور مالیاتی خوزستان از تشکیل ستاد کارگروه استقبال از کاروان راهیان نور در استان توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ محسن کاویانی با اشاره به اینکه خوزستان مهد تمدن و ایثار است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای ارائه خدمت به کاروان راهیان نور باید در خور و شایسته شأن این عزیزان باشد که امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل به استقبال می‌رویم.

وی افزود: برگ برگ تاریخ پرافتخار دفاع مقدس سرشار از حماسه‌های حماسه‌سازان دلاور، شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دلاور اسلام است.

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان اضافه کرد: امروز آسایش، امنیت و آزادی میهن اسلامی به واسطه شجاعت و جانبازی ایثارگران، آزادگان و خون شهدا حاصل شده و ایثار و شهامت و آزادگی بزرگ‌ترین افتخاری است که همه ایثارگران در عرصه مقابله با دشمنان در دفاع از کیان اسلامی کسب کردند.

کاویانی در پایان عنوان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند آخرین اخبار، اطلاعیه‌های مهم، بخشنامه و دستورالعمل‌های مالیاتی را از سامانه www.tax.gov.ir دریافت کنند و همینطور انتقادات و پیشنهادات خود را به سامانه پیامکی 300072287 مستقیماً ارسال و با شماره تلفن گویای33337755 تماس برقرار کنند.

به گزارش خوزنیوز؛ در این ستاد محسن کاویانی مدیرکل امور مالیاتی خوزستان به‌ عنوان مدیریت راهبردی، کورش عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به‌ عنوان دبیر کمیته استقبال از راهیان نور، عباس پاپی‌پور به‌ عنوان راهنما در مناطق عملیاتی و  بخشنده‌فر به‌ عنوان هماهنگ کننده کاروان راهیان نور معرفی شدند.
:
:
:
آخرین اخبار