تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۸۴۱۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار حمیدیه تاکید کرد:
لزوم اجرای اقدامات فرهنگی در کاهش بار ترافیکی و تصادفات
معاون فرماندار حمیدیه بر لزوم اجرای اقدامات فرهنگی در کاهش بار ترافیکی و تصادفات منطقه تاکید کرد.

ابراهیم عساکره پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی شورای ترافیک شهرستان در خصوص نقش فرهنگ در کاهش بار ترافیکی اظهار کرد: بی‌گمان اقدامات فرهنگی برای رعایت کردن قوانین راهنمایی رانندگی می‌تواند در کاهش بار ترافیکی و تصادفات شهر موثر باشد.

وی با اشاره به فرارسیدن سال جدید، خواستار همکاری همه جانبه آموزش و پرورش و نیروی انتظامی شد و افزود: همکاری همه‌جانبه مسئولان آموزش و پرورش و پلیس از جمله نیازهای اصلی کم کردن خطرات برای مسافران نوروزی به‌شمار می‌رود.

معاون فرماندار حمیدیه با اینکه فعالیت‌های شورای ترافیک باید فنی باشد متذکر شد: قبل از فرارسیدن سال جدید باید خط‌کشی خیابان‌ها و معابر مطابق اولویت‌بندی انجام شود.

عساکره در خصوص اهمیت برگزاری این جلسه گفت: جلسات شورای ترافیک از اولویت‌های مهم و ضروری شهرستان بوده و با استقرار پلیس راهور مشکلات حوزه ترافیک شهری روند بهتر و قابل قبولی به خود گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای کنترل عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی نیازمند همکاری شهروندان هستیم و با همکاری متقابل مردم و مسئولان به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

معاون فرماندار حمیدیه در پایان، سه عامل مهم تاثیر در ترافیک را نام برد و افزود: عوامل مهم تاثیرگذار در ترافیک، انسان، راه و وسیله نقلیه بوده که نقش انسانی در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است و اگر ما در جامعه بتوانیم قوانین راهنمایی رانندگی را نهادینه کنیم، شاهد کاهش چشمگیر مشکلات و معضلات ترافیکی خواهیم بود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: حمیدیه
:
:
:
آخرین اخبار