تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۸۴۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی : تمام امتیازات باقیمانده را می‌خواهیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: باید بتوانیم تمام امتیازات باقیمانده لازم را جمع‌آوری کنیم تا در لیگ برتر باقی بمانیم.

بهروز مکوندی امروز از اهتمام تیم خود برای جمع‌آوری امتیازات باقیمانده در ادامه مسابقات خبر داد و اظهار کرد: به تمام امتیازات بازی‌های باقیمانده احتیاج مبرم داریم تا بتوانیم از سقوط خود به لیگ دسته اول جلوگیری کنیم.

وی در خصوص بازی روز گذشته این تیم در مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی افزود: با توجه به مشکلاتی که در دو هفته اخیر در تیم نفت مسجدسلیمان پیش آمد و منجر به تعطیلی تمرینات و از سرگیری آن شد، در روزهای اخیر با جدیت خاصی تمرینات را برگزار کردیم و آماده برگزاری این دیدار بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: در نیمه نخست این دیدار، بسیار خوب کار کردیم و در نیمه اول می‌توانستیم کار را به سود خود به پایان ببریم.

مکوندی عنوان کرد: متاسفانه مدتی است که از فرصت‌ها خوب بهره نمی‌بریم و قدر موقعیت‌های خود را نمی‌دانیم و همین امر در بازی روز گذشته باعث شد نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

وی با بیان اینکه در مقابل تیم‌های بزرگ، فرصت اشتباه وجود ندارد و هر غفلت به یک گل و در نهایتا شکست منجر خواهد شد،‌ گفت: در مقابل استقلال، تنها یک اشتباه و یک غفلت باعث شد تا نتیجه را واگذار کنیم.

مکوندی ادامه داد: امیدوارم در ادامه بتوانیم از بازی‌های باقیمانده امتیازات لازم را کسب کنیم تا بتوانیم در جدول باقی بمانیم و نقیصه گل نزدن را در تیم ریشه‌کن کنیم.

وی با اشاره بر حل نشدن مشکل مالی باشگاه علی‌رغم وعده‌های داده شده، خاطرنشان کرد: قرار بر این بود تا پیش از دیدار با استقلال 20 درصد از قرارداد بازیکنان به آنان داده شود اما مدیرعامل باشگاه هم‌اکنون در تهران مشغول رایزنی برای حل این معضل است تا ظرف یک یا دو روز آینده این مشکل برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان افزود: امیدوارم وزیر نفت در این زمینه نظر مساعدی برای حل مشکل تیم نفت مسجدسلیمان اتخاذ کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار