تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۸۴۱۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عذرخواهی "قاضی" برای جوان‌ها یک درس بود
اسکوچیچ: با سعداوی درگیری نداشته‌ام
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان به شایعه درگیری‌اش با سعداوی واکنش نشان داد و گفت: هیچ گونه درگیری میان من و سعداوی به وجود نیامده است و همچنان مانند قبل به یکدیگر احترام می‌گذاریم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با پیکان درخصوص دو شکست و دو تساوی پیشین تیمش اظهار کرد: در چهار بازی اخیر، ما دو بازی را در لیگ واگذار کردیم و دو تساوی در لیگ قهرمانان آسیا داشته‌ایم که این طبیعت فوتبال است. در بازی با السد تیم ما از دقیقه 60 مسابقه 10 نفره بود و در بازی با لوکوموتیو ازبکستان نیز بدون حضور بدرلو بازی کردیم.

وی درباره دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: از اینکه مجددا مرفاوی را می‌بینم خوشحالم. بازی قبلی‌مان با این تیم با دیدار فردای‌مان متفاوت است. وضعیت پیکان نسبت به نیم فصل اول که بازی را به آن‌ها واگذار کردیم، بسیار بهتر شده است. پیکان تیمی کاملا سازمان یافته و دونده است ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا دست پر و با کسب سه امتیاز از بازی خارج شویم. این بازی مانند لیگ قهرمانان آسیا برای ما اهمیت بسزایی دارد. در بازی فردا یکی از مهره های کلیدی‌مان یعنی ساسان انصاری را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره سوال خبرنگاری که در یکی از روزنامه ها در خصوص درگیری شما با نعیم سعداوی مطالبی نوشته شده بود؛ در حالی که بسیار عصبی به نظر می‌رسید در این زمینه گفت: اینکه چنین چیزهایی گفته شده برای آن‌ها جواب قانع کننده‌ای نداریم. سعداوی پس از بازی با السد در تمرین‌ها حضور پیدا نکرد اما باید بگویم در رختکن ما پیش از این بازی هیچ گونه جر و بحثی نه بین بازیکن با بازیکن و نه مربی با مربی پیش آمد. آنچه بدیهی است این است که او در تمرین‌های تیم شرکت نکرده است که می‌توانید دلیل آن را از خودش بپرسید و باید بگویم ما کماکان مانند گذشته احترام همدیگر را داریم. به هر حال نیامدن او به تمرین‌ها مانند این است که شما شاغل جایی باشید و فردا سرکار نروید و به رییس‌تان هم اطلاعی ندهید.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا فولاد در بازی با لوکوموتیو مطابق آنچه که انتظار می‌رفت عمل نکرد؟ گفت: من کاملا موافق هستم و آن بازی که باید ارائه می‌دادیم را به نمایش نگذاشتیم. وضعیت ما به گونه‌ای است که وقتی یک مهره را نداشته باشیم کمی تعادلمان به هم می‌خورد و این‌ها مواردی است که روی خطوط حرکتی تیم‌مان تاثیر می‌گذارد.

وی درباره بخشش محمد قاضی گفت: همه ما انسان هستیم و هر انسانی هم حق اشتباه دارد. بسیار خوشحالم که بازیکنان من قاضی را بخشیدند. من هم با توجه به اینکه پیش از اینکه یک سرمربی باشم یک انسان هستم، احساسات آن‌ها را درک می‌کنم. به هر حال اینکه قاضی از هواداران و مجموعه تیم عذرخواهی کرد برای ما کافی بود و امیدوارم با حضور در میادین جبران کند. قاضی بازیکن بسیار بزرگی است و با عذرخواهی کردن به بازیکنان جوان ما درس داد. برای اولین بار است چنین اتفاقی می‌افتد و این برای ما یک هشدار است. امیدوارم سایر بازیکنان درس گرفته باشند. عذرخواهی قاضی یک درس همبستگی را داد. به هر حال ما باید با دید حرفه‌ای نگاه کنیم و در برخی مسایل کمی کوتاه بیاییم. من خودم سعی می‌کنم در مسایلی که تقریبا احساسی هستم قبل از اینکه یک سرمربی باشم، با توجه به اینکه یک انسان هستم، آن گونه تصمیم‌گیری کنم.

اسکوچیچ درباره وضعیت ایمان موسوی نیز گفت: بحث ایمان موسوی از قاضی کاملا جدا است و هر برخورد سرمربی با بازیکن نباید به مثابه درگیری با بازیکنان قلمداد شود. ایمان موسوی علی‌رغم اینکه فرصت‌های بسیاری به او داده شد نتوانست درخواست‌های تاکتیکی ما را اجرا کند و به همین دلیل مجبور شدم او را کنار بگذارم و باید بگویم درگیری‌ هم به وجود نیامد و او به کسی هم بی‌احترامی نکرد که بخواهیم او را ببخشیم. یک بازیکن می‌تواند دستورات تاکتیکی را اجرا کند و یک بازیکن هم نظم تیمی را بر هم می‌زند که ما با آن برخورد می‌کنیم. در مجموعه ما هر کسی نمی‌تواند هر کاری که می‌خواهد انجام دهد.

اسکوچیچ درباره وضعیت نانگ و اینکه چرا او شادابی گذشته را ندارد گفت: به هر حال برای لیگ قهرمانان آسیا ما باید 30 بازیکن را معرفی می‌کردیم تا بتوانیم هم تعادل روحی و روانی و هم نشاط و شرایط فیزیکی تیم را نگه داریم. آنچه در فوتبال مدرن اهمیت دارد برنامه‌ریزی کاری است. به هر حال ممکن است یک بازیکن در طول مسابقات نوسان هم داشته باشد. نمی‌خواهم بهانه‌جویی کنم ولی ما امسال بازیکنان زیادی را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکن شایسته‌ای را هم جایگزین کنیم. از هواداران می‌خواهم که واقع‌بین باشند. این حق شماست که از من درخواستی داشته باشید. به هر حال من هم درخواست‌هایی از تیم دارم اما متاسفانه یک واقعیت وجود دارد که در خود تیم ما است. گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌توانیم روندمان را استمرار ببخشیم. من به عنوان سرمربی در شرایطی حضورم در این باشگاه را امضا کردم که نمی‌دانستم چنین مشکلاتی پیش می‌آید.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان درباره وضعیت تیم‌های حاضر در گروه C لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌ها تقریبا در یک سطح هستند و وضعیت تا پایان این مسابقات نامشخص است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار